  • 1. Data: 2009-07-05 21:19:59
    Temat: HP LP2475W i prosba o rade
    Od: "Marley" <m...@l...com>

    Witam. W nawiazaniu do watku news:qdglxn$m74cgt@news.lycos.com w ktorym prosilem o
    rade
    dot. wyboru LCD 24'' i wahalem sie miedzy Dellem a HP.... W sieci wszyscy doradzaja
    aby kupic HP.

    Z racji tego, ze w normalnym sklepie nie mozna uswiadczyc HPeka... dostalem Dell
    2408WFP do
    testow na kilka dni. Po wgraniu profili kolorystycznych do Visty i skorygowaniu
    ustawien domyslnych panela
    wyglada na to, ze monitor daje calkiem ladne odwzorowanie kolokrow (w porownaniu z
    CRT)
    przy b. duzym kontrascie i super czerni.

    Popstrykalem wczoraj troche fotek D90 (NEF+AdobeRGB) i zastanawiam sie czy nie
    zostawic Della... Moge go tez
    wymienic na HP, ktory w sieci ma b. dobre opinie. Niestety nie moge HP nigdzie
    zobaczyc osobiscie...

    Stad moje pytanie co wybrac? Gdybym nie wiedzial o HP to zostawil bym Della ale...
    moze ktos z szanownych
    czytelnikow pomoze mi w ostatecznym podjeciu decyzji?

    Oba modele mialy wpadki w poczatku serii ale obecnie na rynku sa juz ekrany z tego
    roku wiec nie dotycza
    ich problemy ktore pojawily sie w pierwszych modelach.

    Z gory dziekuje. Monitor bede wykorzystywal do hobbistycznej zabawy z grafika w Nikon
    Capture i Paint Shop Pro

    --
    M.