  • 1. Data: 2009-07-06 14:20:46
    Temat: photoshop z USA
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    Jak zalegalizowac (ile to z grubsza kosztuje) Photoshopa kupionego w USA?
    W Polsce tragicznie drogi.

    Dzięki z góry
    Pzdr, MW

  • 2. Data: 2009-07-06 14:30:12
    Temat: Re: photoshop z USA
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Jak zalegalizowac

    Musisz isc sie wyspowiadac.

    > (ile to z grubsza kosztuje)

    "Co laska".

    > Photoshopa kupionego w
    > USA? W Polsce tragicznie drogi.

    ;)

  • 3. Data: 2009-07-06 14:43:49
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    > Musisz isc sie wyspowiadac.

    > "Co laska".

    Może orientuje się w temacie ktoś z wyższym poziomem intelektualnym?

  • 4. Data: 2009-07-06 14:56:47
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Może orientuje się w temacie ktoś z wyższym poziomem intelektualnym?

    Nawet jesli to i tak nie doskoczysz ;)

  • 5. Data: 2009-07-06 14:57:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    MW pisze:
    > Może orientuje się w temacie ktoś z wyższym poziomem intelektualnym?

    A jak legalizujesz w Polsce np. kupiony w USA kubek z misiem?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 6. Data: 2009-07-06 15:03:58
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > A jak legalizujesz w Polsce np. kupiony w USA kubek z misiem?

    Kolega prosil o wyzszy poziom, ale bez przesady! Sadysta :)

  • 7. Data: 2009-07-06 15:26:35
    Od: "Matt " <m...@N...gazeta.pl>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał(a):

    > Kolega prosil o wyzszy poziom, ale bez przesady! Sadysta :)

    Panowie, nie przesadzajcie z tym poziomem, korki mi siadły

    Maciej

  • 8. Data: 2009-07-06 15:28:01
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    > A jak legalizujesz w Polsce np. kupiony w USA kubek z misiem?

    Mam firmę i musi być na tip top, znaczy tak żeby przy ewentualnej kontroli
    nikt się nie przy...ił. Podobno jest tak że program jest legalny wtedy gdy
    posiada się jakiś dowód zakupu np. fuckturę. I nie wiem czy złapie paraganik
    z USA ich imienna faktura albo czy w ogóle jest coś potrzebne. Poza tym
    dochodzi kwestia cła czy innych podatków którymi są obłożone tego typu
    towary w PL.
    Po prostu nie znam w tym obszarze prawa a taka nieznajomość mnie nie
    usprawiedliwi przed kontrolującymi.
    Poza tym już tak osobiste preferencje z góry przekreślają piraty a program
    potrzebuje.

    Pzdr, MW

  • 9. Data: 2009-07-06 15:36:05
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Mam firmę i musi być na tip top, znaczy tak żeby przy ewentualnej
    > kontroli nikt się nie przy...ił. Podobno jest tak że program jest
    > legalny wtedy gdy posiada się jakiś dowód zakupu np. fuckturę.

    Zgadza sie - jak dostaniesz PhotoShopa w prezencie na imieniny to
    nie bedzie niestety legalny. Musisz wtedy przelac dystrybutorowi
    kwote wg. cennika a on przysle Ci f-re VAT.

  • 10. Data: 2009-07-06 16:00:11
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 6 Lip, 17:36, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Zgadza sie - jak dostaniesz PhotoShopa w prezencie na imieniny to
    > nie bedzie niestety legalny. Musisz wtedy przelac dystrybutorowi
    > kwote wg. cennika a on przysle Ci f-re VAT.

    ..mam nielegalny? Kupilem na ebay usa.
    Jednak dziala.
    Pozdrawiam StaM