    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pęknięta szyba przednia - jak uzyskać kasę od wl. drogi ?
    Date: Sun, 8 Jan 2012 14:29:45 +0100

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:jea9bs$kb2$1@usenet.news.interia.pl...
    > Z likwidowaniem jakiś drobnych szkód z AC to bym nie przesadzał.
    > Zrobiłem sobie kiedyś w ciągu roku 4 szkody drobne z AC. Takie
    > kompletne popierdółki: zderzaki, szyba i dwie felgi. Teraz mam
    > takie zwyżki na AC, że ostatnia oferta od jednego z ubezpieczycieli
    > na pakiet ubezpieczenia to była taka kasa, że ROTFL.

    Bo OC nie jest na pierdółki.
    Poza tym opcja 'szyby' na przykład w Warcie nie wpływa na OC.
    Tak więc za te 50zł (czy jakoś tak) miałem wymianę szybki, po tym jak podłe
    bydlaki młode żule rzuciły mi butelką po piwie. Zgłosiłem telefonicznie do
    ubezpieczyciela, oddzwonili po jakimś czasie i umówili na wymianę szyby. I
    tyla. Ubezpieczam dalej.
    OC się przydało jak był cały bok do roboty po przecierce w starym aucie
    (wycena prawie 6 koła jakieś 5 lat temu).

    Pozdro

    --
    Irokez