  • Data: 2014-11-13 16:16:16
    Temat: Re: parkowanie prostopadłe
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m42ca0$48n$...@n...news.atman.pl...

    > Raczej średnio - nikt normalny za zastawienie garażu nie będzie próbował
    > ścigać z tego samego paragrafu co "uczynienie niezdatnym do użytkowania"
    > garażu i wszystkich samochodów uwięzionych w środku;)

    Jeszcze raz - ten sam paragraf obejmuje to o czym _ja_ pisałem: założenie
    blokady i urwanie koła.

    > Jest, ale nie z tego paragrafu - podobnie jak założenie blokady nie z tego
    > co zniszczenie samochodu.

    I jeszcze jeden i jeszcze raz...

    Art. 288. Zniszczenie rzeczy

    § 1. Kto cudzą rzecz niszczy, uszkadza lub czyni niezdatną do użytku,

    Widzisz? Ten sam paragraf niszczy, uszkadza lub _czyni_ _niezdatną_ _do_
    _użytku_. Orzecznictwa w kwestii że samochód z założoną blokadą jest
    niezdatny do użytku sam sobie szukaj było już nie raz.

    Pozdrawiam
    Ergie