eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypadl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacjiRe: padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <li6k51$g8f$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <li6vu6$41a$1@node2.news.atman.pl> <li71l8$v9d$1@node1.news.atman.pl>
    <li725j$6f8$1@node2.news.atman.pl>
    <534a661e$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 13 Apr 2014 12:43:49 +0200
    Message-ID: <e...@4...net>
    Lines: 53
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1397385819 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2149 82.143.187.50:64962
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530234
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 13 Apr 2014 12:25:34 +0200, uzytkownik napisał(a):
    > Wybacz, ale to co tu napisałaś świadczy o Twojej ignorancji.
    > Po pierwsze. Akumulatorów nie kupuje się w sklepach internetowych lecz w
    > wyspecjalizowanych, lokalnych firmach, które są w stanie pomierzyć

    Ale te firmy czesto maja tez sklep w internecie :-)

    > ładowanie oraz pojemność akumulatora,

    Pojemnosc ? Dlugo trwa i szkodzi akumulatorowi.

    > a ponadto zapewniają coroczny przegląd oraz serwis.

    Co moze byc istotne dla gwarancji.
    Ale ... co za przeglad, jesli dostepu do korkow nie ma ?

    > Często przeglądy i serwis są nieodpłatne i
    > odbywają się w ramach ceny zakupionego akumulatora. Zakup akumulatora w
    > takich firmach ma tę zaletę, że akumulatory są nowe, gdyż w takich
    > firmach jest duża rotacja akumulatorami i nie leżą one przez wiele
    > miesięcy czy nawet po kilka lat na półce, zanim zostaną sprzedane,

    Hm, a w innych sklepach nie ma rotacji ?

    > a ponadto firma dba o taki akumulator stale go doładowując. W takich

    Troche upierdliwe, bo to trzeba ladowarek kilka i co noc zalaczac ...
    az obejrze kiedys klemy, czy maja slady uzycia :-)

    > firmach w razie problemów z akumulatorem, wszelkie reklamacje z reguły
    > załatwiane są od ręki.

    Mowisz ? Jakos nie bardzo chce mi sie wierzyc, bo to przeciez teraz
    regula ze odsyla sie do serwisu producenta.
    Chyba ze jakis autoryzowany sklep Centry ... od reki spuszcza na
    drzewo :-)

    > Często bywa, że zaśniedziała klema powoduje problemy z odpalaniem
    > samochodu, choć akumulator jest w pełni naładowany.

    No nie wiem. Czesto to bywalo w maluchu. W innych samochodach sie
    raczej nie spotkalem.

    > Uważam, że najlepszą metodą reklamacji jest właśnie roszczenie z tytułu
    > "Niezgodności z umową",

    Sprzedawcy sie wycwanili - do pol roku od sprzedazy owszem.
    Potem cie spuszcza na drzewo.
    Szczegolnie ze tu klient twierdzi ze akumulator przez pare miesiecy
    byl sprawny ... a ustawa tak jakos dziwnie nie porusza tematu awarii
    wcale.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: