eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypadl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacjiRe: padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji
  • Data: 2014-04-15 07:32:18
    Temat: Re: padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-04-15 01:11, magda pisze:

    >> A skąd to wiesz, ze auto jest sprawne?
    >
    > bo sprawdzalam.
    >
    > czy kolejnym idiotycznym pytaniem bedzie: jak i gdzie oraz kiedy, kto
    > i czym ?

    Nie będę pytał kto, bo napisałaś, że to Ty sprawdzałaś.
    Ale zapytam "w jaki sposób?" :)

    > reszty twoich debilizmow szkoda nawet komentowac.

    Wszystkim tak dziękujesz za okazaną pomoc? :)

    > ty chyba jestes sprzedawca akumulatorow.
    >

    Zgodnie z Twoim tokiem rozumowania jestem także sprzedawcą papieru do
    drukarki oraz samych drukarek, bo polecałem złożyć reklamację na piśmie.
    Pisałem także o tym, że potrzebne są specjalistyczne przyrządy, aby
    pomierzyć parametry akumulatora oraz stan samochodu, a więc także jestem
    sprzedawcą specjalistycznych przyrządów. Ponieważ powoływałem się na
    obowiązujące prawo to jestem także sprzedawcą wiedzy prawnej, czyli
    jestem prawnikiem i teraz będę musiał Cię "skroić" za usługę prawną.


    Napisałaś wcześniej:

    > zapytalam jak sie zabezpieczyc przed wyjebka sprzedawcy wiec nie
    > rozumiem jak ma mi pomoc twoja "porada" zebym reklamowala z tyt.
    > niezgodnosci bo sprzedawca ma 14 dni na odpowiedz a jak nie odpowie to
    > reklamacja uznana. a dlaczego nie napiszesz co dalej jesli sprzedawca
    > odpowie ale reklamacji nie uzna?
    > powiem ci czemu nie napiszesz - bo nie wiesz.

    Wiem i Ci o tym napisałem.
    "Z Rzecznikiem skontaktujesz się dopiero wtedy, kiedy będziesz mieć
    problemy z dochodzeniem roszczeń. "
    Albo masz problemy z czytaniem, albo też problemy ze zrozumieniem tego
    co czytasz.
    To, że nie rozumiesz w jaki sposób ma pomóc moja porada jest normalne,
    bo możesz mieć wątpliwości nie znając przysługujących Ci praw, ale Twoje
    zachowanie i odnoszenie się do ludzi jest nienormalne.
    W jaki sposób ma pomóc to co napisałem?
    A w taki, że z reguły sprzedawcy "miękną", kiedy stwierdzą, że klient
    zna prawo, umie je się powołać na konkretne zapisy tego prawa i jest
    stanowczy w swych żądaniach.
    Traktują całkiem inaczej takiego klienta, niż klienta, który dzwoni i
    pyta "co ma zrobić". Tego, który pyta co ma zrobić, odeślą do gwaranta
    niech się sam z nim buja.

    Zastanawiam się czy Ty jesteś tylko ciemną i arogancką blondyną czy
    tylko zwykłym Trollem udającym blondynkę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: