  • Data: 2014-04-14 23:27:11
    Temat: Re: padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-13 19:48, magda pisze:

    > napisalam ze prosze o nietrolowanie o ladowaniu, podoborach pradu itp
    > poniewaz wszystko mam sprawne. zakodował ?

    A skąd to wiesz, ze auto jest sprawne?
    Bo tak sobie założyłaś i tak ma być?
    A może korzystałaś z usług wróżbitów z Ezo TV? :)

    > akumulator sie "zdupcyl" - zrozumiales?

    > akumulator kupowalam jaknamlodszy, z kodu wybitego na obudowie
    > wynikalo ze ma 3 tygodnie.
    > sklep jest w sporej sieci hurtowni w calym kraju i ma sprzedaz
    > internetową.
    >
    > czy wszelkie watpliwosci dotyczace samochodu, sklepu i akumulatora
    > rozwiazalam?

    Nie.
    Póki co to tylko piszesz jakie są Twoje pobożne życzenia.

    > nie rozumiem po co mi tu piszesz pierdoly o podjezdzaniu do
    > sprawdzenia za 30zl skoro wtraznie napisalam ze wszystko jest sprawne.

    Skoro "wszystko jest sprawne" to co piep....sz o uszkodzeniu akumulatora?

    > zapytalam jak sie zabezpieczyc przed wyjebka sprzedawcy wiec nie
    > rozumiem jak ma mi pomoc twoja "porada" zebym reklamowala z tyt.
    > niezgodnosci bo sprzedawca ma 14 dni na odpowiedz a jak nie odpowie to
    > reklamacja uznana. a dlaczego nie napiszesz co dalej jesli sprzedawca
    > odpowie ale reklamacji nie uzna?
    > powiem ci czemu nie napiszesz - bo nie wiesz.
    > wiec skoncz z laski swojej te swoje porady bo nikomu one nie pomoga.

    Więc kończę z laski swojej, bo widzę, że trafiłem na "betonową blond
    Madonnę" :)