    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <ke67af$o83$1@mx1.internetia.pl> <ke673l$5rc$1@news.mm.pl>
    <0...@g...com>
    <5106b94c$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5106f9fe$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <51070832$0$1297$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <Pine.WNT.4.64.1301291459360.2080@quad>
    <7...@g...com>
    <ke98pl$noh$1@mx1.internetia.pl>
    <0...@g...com>
    <kebt2q$co7$1@mx1.internetia.pl>
    <51098870$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    Subject: Re: ogrzewanie mieszkania IR
    Date: Wed, 30 Jan 2013 23:14:27 +0100

    news:1b871f85-3d7c-4bc2-93cc-4b7cfc996f96@googlegrou
    ps.com...

    > Zabraniam Ci kupowania grzejników po 2 tysiące? Nie. To weź się
    > odstosunkuj jak kupuję pod względem funkcjonalnym takie same tylko po 59
    > złotych.

    Napisałem wcześniej, że najtańsze grzejniki zazwyczaj mają klauzulę
    producenta, że nie można ich używać bez nadzoru, co uniemożliwia stosowanie
    tych grzejników jako podstawowego ogrzewania domu, które musi pracować 24
    godziny na dobę.
    Ty jednak wolisz wprowadzać wszystkich w błąd, a do tego zaprzeczasz smemu
    sobie i lansujesz się na takiego, któremu nikt nie podskoczy.
    Chcesz doradzać innym to rób to uczciwie, zgodnie z prawdą i nie narażaj
    ludzi na straty.
    Nie twierdzę, że grzejnik za 59zł będzie mniej bezpieczny od tego za 2tys.,
    ale trzeba wiedzieć, że taki grzejnik może być powodem (choć wcale nie musi)
    dużych strat, o których należy uczciwie powiedzieć, a nie lansować się na
    wszechwiedzącego i wszechmogącego, któremu nikt nie może podskoczyć.

    Tak więc mam radę: nie bądź taki kogucik, bo przy takiej postawie to Ci
    kiedyś oskubią piórka :)