  • Data: 2016-12-16 16:25:45
    Temat: Re: o jak mnie wkurwiają tacy kolesie...
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16.12.2016 14:57, J.F. wrote:

    > Jeden wystarczy.

    Widział Ty w życiu naukę?

    Skoro jeden wystarczy, to idę założyć swoje okulary N-ray
    pooglądać, jak działa mój reaktor zimnej fuzji do zasilania
    nadprzewozacego dyysku napedzającego moj samochod antygrawitacyjy.

    Te trzy wynalazki miał wiecej niż jedno potrzierdzenie;>

    > A co tam w zimnej fuzji slychac ?

    Nie tak dawno na topie był polywell (dość goraca, ale jednak
    nie jest to tokamak)
    Dość obiecujące, jedna z elektrod jest 'wirtualna', zrobiona
    za pomocą naplutych do środka elektronów uwięzionych w pułapce
    nagmetycznej. Nie ma więc problemu, jak we wszystkich fuzorach,
    że jony rozbijają się o elektrody.
    Ale też wcychodzilo im, ze trzeba budować urzadzenia wieksze
    i wieksze (a zaczynali od 'sie na stole zmieści').

    > Bo tak pare lat temu to wydawalo mi sie, ze ciagle jest spore
    > zainteresowanie w swiecie naukowym ... nadal jakby jest

    Oczywisćie, zę jest.

    Smród od tamtych odkryć nie zracił wszyskich, a po paru latach
    z grubsza wrocilo wszystko do normy, czyli badają i nie obiecują
    rewolucji:)

    pzdr
    bartekltg