  • Data: 2009-04-05 02:52:34
    Temat: Re: nowy koń (kucyk?) w stajni Canona EOS 500D
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Sat 04 of Apr 2009 14:47, Dariusz W. wrote:

    > Witaj !

    > zewnetrzny LCD jest malo funkcjonalny w
    > szczegolnosci podczas silnego naslonecznienia.

    OK, co 10 zdjęcie jest utrudnione z tego powodu
    (ja mam czapkę z daszkiem więc co 100), ale to
    tak samo jak wizjer z innych powodów, np:
    http://nb.homeunix.org/tmp/photo/ku_wizjer.jpg

    > Wizjer mi to rozwiazywal i nadal rozwiazuje.

    Rozwiązuje tylko 1% moich problemów, a sprawia 90%
    więc jest dla mnie bezużyteczny.

    > Myle sie bo mam inne zdanie od Twojego a handel
    > nie ma nic wspolnego z dobrem klienta ;)

    Zapewne mamy też inne zdanie na temat buddyzmu,
    ale co ma dalajlama do funkcjonalności odchylanego
    wyświetlacza?

    > Kreowanie nowosci i wmawianie ludziom, ze TO MUSZA MIEC to
    > standardowa procedura wyciagania kasy od naiwych ludzi.

    Że niby ludzie mają nieodpartą potrzebę kupowania nowości?
    To jakieś chore założenia, albo czegoś nie rozumiem.

    > Tak, bo wiem czego dokladnie chce a marketingowy-szum-informacyjny nie
    > pomaga nikomu w racjonalnej ocenie co tak naprawde potrzeba
    > fotografowi.

    A co do tego ma marketingowy szum? On sobie jest gdzieś daleko
    i niezależnie. Ktoś ma określone potrzeby i jest jakiś towar
    który te potrzeby spełnia albo nie. Po co mieszać kabalistykę.

    > Ludzie kupuja aparaty czesto przeplacajac... a i tak... w praktyce
    > nie wykorzystaja potencjalu jaki posiada ich korpus.

    No i co z tego? Ja też często jestem niewyspany.

    > Pozniej... buduja sobie filozofie wyzszosci jednej puszki nad druga
    > zamiast robic zdjecia i popracowac nad wlasnym warsztatem
    > fotograficznym.

    Nie 'zamiast' tylko 'obok'? Poza tym warsztat to narzędzia.
    Dostosowuje się je do własnych potrzeb i możliwości.

    --
    nb