  • Data: 2009-04-06 06:27:37
    Temat: Re: nowy ko? (kucyk?) w stajni Canona EOS 500D
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Mar 2009 07:16:23 +0100, dominik wrote:

    > Wymyślam sobie doskonale,

    Najwyrazniej nie.

    > Jadąc na Woodstock czy jadąc w krzaki warto przywieźć kilka ale
    > dobrych zdjęć.

    Kilka? Zmień ekipę na mniej nudna. :-)

    > Jak ktoś zamiast tego przywiezie kilkaset, ale beznadziejnych..

    Mowimy o *przywiezieniu* tych plikow, do *przebrania* w domu.

    > Dziwi mnie za to lęk wielu ludzi przed "wyładuje się", "braknie miejsca"
    > itd.

    Już Ci tlumacze, bo najwyrazniej nie doswiadczyles: koszt wrzucenia do
    plecaka 4LR44 jest minimalny w porownaniu z wqr*em przy padnietej
    baterii podczas jakiegos wypadu. Doswiadczysz -- zrozumiesz.

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns