  • Data: 2014-04-12 09:55:15
    Temat: Re: no żesz nie zdążyłem...
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:li9pkv$rjk$1@node1.news.atman.pl...
    > z tego wynika, że elektronik jak saper - ciągłe narażenie życia.

    Takowoż!

    > A to porażenie, to eksplozja, a to zatrucie toksycznymi oparami,
    > poparzenie chemikaliami, powieszenie na kablu, a już co najmniej uduszenie
    > wciągniętymi przez nos rezystorami SMD...

    Wspomnij o generatorze twarzowym (z dowolną odmianą, gdzie zachowano sposób
    działania), gdzie generacja przebiegu odbywa się na zasadzie - dotknięcie
    twarzą do napięcia,odrzut, przygrzmocenie głową w obudowę, odbicie,
    dotknięcie do napięcia, odrzut, da capo al fine... :))
    A jeszcze niegrzeczne zabawy, jak się komuś nudzi? :)

    > To chyba powinniśmy mieć jakiś dodatek za niebezpieczne warunki pracy i
    > krótszy okres do emerytury ??

    No jak nie, jak tak? :)

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.