  • Data: 2014-04-12 09:44:50
    Temat: Re: no żesz nie zdążyłem...
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:li9cf3$1nc$2@mx1.internetia.pl...

    > Nie wybuchł tylko temu co nic nie robi.

    A bo to jeden? :))
    Z tym, że ja nie zaliczyłem widowiskowego "opadu śniegu", ale kilka strzałów
    owszem.
    Najbardziej wysokotonowy w jakimś "Bambino" chyba, usłyszałem wyraźnie z
    sąsiedniego pokoju. Nie pamiętam, czy prostownik selenowy ucierpiał.
    "Niestety", kilka współczesnych, to już miały wieczko ponacinane i
    conajwyżej poskwierczały trochę kipiąc elektrolitem przez pęknięcie. Fajnie
    się obserwuje na żywo, gdy kondzioł podłączony do prądu zaczyna puchnąć, aż
    wieczko się wybrzusza i smark! No tak,komu się nie zdarzyło - usiłowanie
    przebiegunowania :)) A ja się patrzyłem jak szpak w psitę... :D A powinienem
    szybciej stwierdzić, że coś jest nie tak :) Na szcszęście chyba nawet
    kondensator ożył włączony prawidłowo, choć oczywiście, co do jego parametrów
    nie gwarantuję, jednak obwód nie był krytyczny.
    Znajomi mi opowiadali o przypadkach "nagłego zniknięcia" kondzioła wśród
    hałasu et consortes, zarówno od "przebiegunowania", jak i przewoltowania.
    Zresztą - hasło "capacitor blow" na YT :)

    --
    sig w remoncie

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.