  • Data: 2014-04-12 14:50:47
    Temat: Re: no żesz nie zdążyłem...
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sunny" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:534919f5$0$22560$6d5eeec5@news.sunnyusenet.com.
    ..
    > A parę dni temu chciałem podładować chińska czołówkę. Nie zauważyłem, że
    > złapałem zły zasilacz, końcówkę miał taką samą. Tyle, że zamiast 5V miał
    > 15. Pierwszy objaw to był dym z gniazda zasilacza - w szereg włączony
    > opornik zaczął sie zwęglać. Na szczeście w tym momencie spoglądałem na
    > czołówkę i wyciagnąłęm szybko kabel. I w tym momencie strzeliła
    > spektakularnie obudowa. Wbudowany akumulator zrobił się nagle trzy razy
    > większy i zabrakło mu miejsca. ALe dziwnym trafem lampka działa i nawet
    > się w te trzy sekundy naładowała.

    I mnie się zdarzyło, że z jakiegoś powodu wysadzało mi akumulatory, głównie
    w telefonach, ostatnio w Motce Razorze, miał chyba jakieś zwarcie i
    skutecznie przypiekł aku powodując jego znaczne spuchnięcie, przez co nie
    dała się domknąć pokrywka. Ale też działał :) Choć telefoniak dość szybko
    padł na amen, jednak jakiś czas podziałał z tym akusem.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.