    From: "b...@n...pl" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: nikon d90 fragment instrukcji
    Date: Mon, 09 Nov 2009 15:14:53 +0100

    rs wrote:

    > a to spory blad, bo tak jak tlumacze malo popularnych jezykow, sa
    > nadal w powijakach, tak te na jezyk angielski zrobily spory krok do
    > przodu. bez problemu dzis mozna np. przeczytac i zrozumiec strone
    > napisana po arabsku czy koreansku. babel fish juz nie jest tak daleko.
    > <rs>

    Ze spamu:

    Szanowny przyjaciela,

    i zaklada to e-mail zaskakuje dla was
    bedzie, ale to prawda.

    Jestem w rutynowymi czynnosciami egzamin w mojej bank, w kt?rym pracuje,
    ewidencji odkryl, kt?ra,
    gdzie obecnie $14,300, 000 (( 14 milion?w trzystu dolar amerykanski)
    jest zapisana.

    Rachunek ten nalezal pan?w Christian Eich, kt?ry byl klienta do naszego
    banku, kt?re niestety zmarlych. Pan?w Christian Eich byla rodzimej
    niemiecki.

    co mi go mozliwe jest to ceny $14,300, 000 inanspruch wzrasta,
    potrzeby i mozliwosc wsp?lpracy zagranicznego partnera takich jak ty,
    jaki moge przedstawic jako zwiazane i po zmarlym do dziedziczenia Pan
    kalibracji,
    tak abysmy mogli podjac ceny inanspruch.

    W tym wzgledzie otrzymaja panstwo do 30% Erbschaftsumme i
    pozostale 70% dzielic i z moich dw?ch kt?rzy, kt?rzy podobnie wspieraja mnie
    z tej transakcji.

    Jezeli jestes zainteresowany, mozna tu wyslac prosze o e-mail do mnie,
    tak, ze moge was wiecej szczeg?l?w poslijciez.

    wer