  • Data: 2009-11-09 22:47:54
    Temat: Re: nikon d90 fragment instrukcji
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Mon 09 of Nov 2009 21:35, "Paweł W." wrote:

    > E tam. Trzeba *tylko*, żeby program rozumiał tłumaczony tekst :P

    Program ma rozumek programikowy i nawet jak "rozumie" pojedyncze
    wyrazy to wywali się np. na podwójnym zaprzeczeniu. Nawet jeśli
    zna zasady słowotwórstwa to słowo "przyjemniaczek" przetłumaczy
    najprawdopodobniej opacznie. Nie widziałem translatora, który
    trafnością przerósłby czteroletnie dziecko.

    --
    nb