  • Data: 2015-04-13 17:57:31
    Temat: Re: niemieckie autostrady platne
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    > Jak idioci nie potrafią gospodarować budżetem i ciągle im brakuje
    > (dla przypomnienia ostatnio nam kasę na emerytury ukradli) to
    > każdy brak stanowi problem.
    > A ile to wyjdzie w procentach nie obstawiam

    No właśnie.
    A ja obstawiam, że z tych owinietkowanych (a teraz darmowych) ekspresówek,
    plus więcej chętnych z racji niższych opłat na autostradach, z górką
    wystarczy na nawet dwa razy droższe niż reszta autostrad odcinki
    koncesjonowane.

    > Nie bo fachowcy ocenili

    Jakiś cytat?

    >że to się finansowo zawali.
    > Masz problemy z czytaniem ?

    Na pewno mam problemy z wiarą w dyrdymały wygłaszane przez wielu
    "fachowców".

    mam

    > Mam trzy samochody, jak życie mnie zmusi to wykupię winiet
    > na jeden, tylko na jeden. A znam całą masę ludzi którzy mając
    > tylko jeden winiety nie wykupią.

    A jak pojedziesz obecnie, to trzema naraz?

    > I jak teraz skalkulujesz cenę ?

    Ale w czym masz problem?
    Nie zrozumiałeś słowa "powszechność" i gdzieś Ci się zapaliło jakieś
    światełko na "każdy kupi", czy jak?

    > Weź pod uwagę że większość ma do autostrad ładny kawałek drogi
    > a tylko niewielka część korzysta z nich systematycznie.

    Ale do ekspresówek większość ma blisko.

    > Jak to skalkulujesz aby z jednej strony zachęcić do kupna
    > winiety tych którzy korzystają raz czy dwa w roku i żeby
    > jednak nie stracić wpływów tych którzy korzystają systematycznie
    > kilka razy w tygodniu ?

    Zobacz jakie są cenniki u sąsiadów - po co takie odkrywanie Ameryki?