  • Data: 2015-04-14 09:20:39
    Temat: Re: niemieckie autostrady platne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 13 Apr 2015 17:57:31 +0200, Cavallino napisał(a):

    > No właśnie.
    > A ja obstawiam, że z tych owinietkowanych (a teraz darmowych) ekspresówek,
    > plus więcej chętnych z racji niższych opłat na autostradach, z górką
    > wystarczy na nawet dwa razy droższe niż reszta autostrad odcinki
    > koncesjonowane.

    Winietki po ile ?
    100 zl rocznie bedzie dobrze, czy 200 moze byc ?

    Myslisz ze sie ich sprzeda 20 mln, czy sie okaze, ze polowa tych
    zarejestrowanych samochodow to zlomy niejezdzace ?

    Bo 4 mld to powazna kwota, ale 1 mld to juz nie tak bardzo.
    Przypominam ze wplyw z akcyzy paliwowej to jakies 15 mld ..

    Inna sprawa, ze jak bysmy wydawali 1 mld rocznie od 25 lat na same
    autostrady i ekspresowki, to powinnismy juz miec solidna siec ...
    choc dzieki unijnym dotacjom mamy :-)

    J.