    Subject: Re: moto prawda o elektrykach
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Sun, 31 Jan 2021 13:54:34 +0100

    W dniu 2021-01-31 o 11:02, ToMasz pisze:

> [...]
    -czyste-technologie-weglowe/

    > ten z prawej na fotce to Sasin? Jeśli tak, nie ma szans aby sie udało.
    e-wody-czystsza-atmosfera-pracuja-nad-tym-naukowcy-l
    odzi/
    -problemu-z-co%E2%82%82/

> [...]
    > krotnie? Wystarczy ze posiadacz pojazdu elektrycznego, którym jeździ do
    > pracy przesiądzie się na hulajnogę. ale problem nie jest natury
    > fizycznej, tylko psychicznej. Można sie przesiąśc na rower, e-rower, ale
    > problemem jest w trudności sensownego zaparkowania tego pojazdu. Więc
    > tak naprawę (w tej kwestii) nie pottrzeba nam naukowców, nakładów na
    > modernizacje, tylko tanich działań polegających na stworzeniu warunków
    > do transportu osobistego. Bez tego, zamknięcie miast dla smrodowozów,
    > spowoduje ucieczkę ludzi i kapitału z miast.

    Mam 20 km do miasta, proszę wyjrzyj za okno... :-)
    Polecam film na YT Globalny szwindel.
    O - właśnie widzę że filmy zostały usunięte :-)
    No to streszczę - wykonywano pomiary zawartości CO2 od praktycznie lat
    50. i zestawiono z wykresem temperatury. I jakoś tak zawsze zwiększenie
    CO2 w atmosferze występowało PO okresie podwyższonej temperatury, a nie
    odwrotnie. Naukowcy twierdzą, że to wzrost temperatury powoduje większe
    wydzielanie CO2 przez oceany. Człowiek odpowiada za nie więcej niż 5%
    emisji (niektórzy twierdzą, że to 2%). Ograniczenie zatem emisji przez
    ludzi o 20% to jest globalnie jakiś ułamek procenta, co nie ma żadnego
    wpływu na klimat. Acykliczne ocieplenia i oziębienia zdarzają się co
    kilkaset lat. Ponoć w XVI w. na Bałtyku na lodzie budowano karczmy, żeby
    ludzie mogli odpocząć w drodze ze Szwecji i z powrotem.
    Z kolei w naszym węglu można znaleźć odciski liści roślin, które rosną w
    cieplejszym klimacie.
    I powtórzę - z metanem nikt nie walczy, bo go się przelicza na CO2 i
    walczy z CO2 :-)
    T.

    Ps. Tu jeszcze jest: https://www.youtube.com/watch?v=oB3bUFWXP6Q