  • Data: 2021-02-01 12:32:45
    Temat: Re: moto prawda o elektrykach
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 1 Feb 2021 10:34:09 +0100, T. napisał(a):

    > A co się z tym metanem dzieje? Bo CO2 to absorbują rośliny...
    > No i proszę podaj mi przykłady tej walki z metanem.
    > T.

    A co, gogle zamknęli?
    https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/PDF/?
    uri=CELEX:52020DC0663&from=EN
    https://spidersweb.pl/bizblog/metan-emisja-polska-eu
    ropa/
    https://www.polsl.pl/Wydzialy/RG/Wydawnictwa/Documen
    ts/kwartal/5_2_10.pdf
    https://www.farmer.pl/produkcja-zwierzeca/bydlo-i-ml
    eko/nowa-krowa-ambitne-zalozenia-billa-gatesa,92518.
    html
    https://www.agrofakt.pl/produkcja-metanu-przez-krowy
    /
    https://biznesalert.pl/jutta-paulus-ue-strategia-met