eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmmistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela › Re: mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
  • Data: 2013-11-22 20:38:06
    Temat: Re: mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-22 20:11, K pisze:

    > arturze z playem bym nie podpisał z zalozenia.

    Otóż to, z założenia, bez sensownej argumentacji, w zasadzie
    bez żadnej argumentacji.

    > tu nie chodzi o to ze
    > ktos podpisal umowe i ma teraz pretensje ze ona trwa 24mce, albo tylko
    > przez pierwsze 3mce jest taniej. tu chodzi o to ze operator sprzedaje
    > uslugi ktore sie wzajemnie, nazwijmy to wykluczaja.

    Ciekawe, umów nie czytałeś, regulaminów nie sprawdziłeś i twierdzisz,
    że operator sprzedaje coś, co się wyklucza?

    > w dobrym tonie to byloby dopasowac stare uslugi dodatkowe do nowych
    > abonamentow tak by sie wzajemnie nie wykluczaly.

    Ciekawe - zamiast konkretów coraz więcej niewiadomych. Oj, tak to się
    nie da sensownie dyskutować.

    > tak wiec, mimo ze nie
    > jestem ich klientem to mimo wszystko mam prawo byc rozczarowanym, nie
    > uwazasz?

    Znaczy rozczarowanym możesz być zawsze i wszędzie - do tego masz pełne
    prawo. To jednak zupełnie co innego, niż publiczne, nieuzasadnione
    narzekania na jakiegoś operatora, szczególnie, że sam napisałeś
    wcześniej, że w ogóle się nie zainteresowałeś umową i regulaminem
    świadczonych usług:>