  • 1. Data: 2013-11-22 13:14:22
    Temat: mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
    Od: K <...@...c>

    otoz, moja pojechala do .uk na kilkanascie dni. w playu ma taryfe z
    nielimitowanymi przychodzacymi w roamingu. postanowila dokupic pakiet
    minut, aby moc dzwonic do .pl. normalny czlowiek spodziewa sie w takim
    ukladzie ze te minuty 'schodza' tylko z wychodzacych, ale w play nie
    jest normalnie. w play te minuty schodza rowniez z przychodzacych ktore
    sa w ramach abonamentu nielimitowane. ciekawe co na to gruszka i co
    powiedza na reklamacje.

  • 2. Data: 2013-11-22 14:11:55
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    K <...@...c> wrote:
> [...]
    > ramach abonamentu nielimitowane. ciekawe co na to gruszka i co powiedza na

    a co mówi święty regulamin pakietu?

  • 3. Data: 2013-11-22 14:32:19
    Od: K <...@...c>

    W dniu 22-11-2013 14:11, Maciej Bebenek pisze:

    > a co mówi święty regulamin pakietu?

    nie wiem, nie czytalem bo to nie moj regulamin. cokolwiek by nie mowil,
    to brak mu logiki oraz zostanie zmieniony najpozniej do lipca 2014, a to
    otworzy droge do rozwiazania umowy.

  • 4. Data: 2013-11-22 15:15:51
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 22.11.2013 14:32, K pisze:

    > nie wiem, nie czytalem bo to nie moj regulamin. cokolwiek by nie mowil,
    > to brak mu logiki oraz zostanie zmieniony najpozniej do lipca 2014, a to
    > otworzy droge do rozwiazania umowy.
    JAk kupisz os+szyby na auto, to stłuczka "szybowa" nie ma wpływu na
    zniżki. JAk kupisz do tego AC, to niejako z automatu szyby przechodzą do
    AC, i stłuczka redukuje zniżki. Tak jest przynajmniej w 2 firmach. Wiesz
    jak to się nazywa? Wolny rynek.

    ToMasz

  • 5. Data: 2013-11-22 15:28:18
    Od: K <...@...c>

    W dniu 22-11-2013 15:15, ToMasz pisze:
> [...]
    > zniżki. JAk kupisz do tego AC, to niejako z automatu szyby przechodzą do
    > AC, i stłuczka redukuje zniżki. Tak jest przynajmniej w 2 firmach. Wiesz

    dlatego tanie mieso psy jedza ;] mnie play nie dotyczy, bo omijam ich
    szerokim lukiem. majac drozej, ale lepiej w tmobile.

  • 6. Data: 2013-11-22 16:20:12
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 22 Nov 2013 13:14:22 +0100, K <...@...c> wrote:

> [...]
    >jest normalnie. w play te minuty schodza rowniez z przychodzacych ktore
    >sa w ramach abonamentu nielimitowane. ciekawe co na to gruszka i co

    Może lepiej najpierw przeczytać warunki umowy i regulamin, jeśli jest
    inaczej niż w tych dwóch dokumentach to trzeba złożyć rekalmację.
    Sam M.Gruszka nie ma nic do tego bo to nie on pisze regulaminy i nie
    będzie się zajmował każdym przypadkiem z osobna bo jego praca polega
    na czymś innym trochę.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-11-22 18:25:26
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-11-22 15:28, K pisze:
    > drozej, ale lepiej w tmobile.

    taaa... z tym drożej to się może zgodzę :)

  • 8. Data: 2013-11-22 19:06:16
    Od: K <...@...c>

    W dniu 22-11-2013 16:20, dizel pisze:

> [...]
    > Sam M.Gruszka nie ma nic do tego bo to nie on pisze regulaminy i nie
    > będzie się zajmował każdym przypadkiem z osobna bo jego praca polega

    jakby to byla moja umowa to bym czytal, albo zdzwonil i sie zapytal czy
    wystepuja paranoja i debilizm w uslugach ktore swiadcza. stop, inaczej:
    ja bym z nimi poprostu nigdy umowy nie podpisal.

  • 9. Data: 2013-11-22 19:15:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-22 19:06, K pisze:

    > jakby to byla moja umowa to bym czytal, albo zdzwonil i sie zapytal czy
    > wystepuja paranoja i debilizm w uslugach ktore swiadcza. stop, inaczej:
    > ja bym z nimi poprostu nigdy umowy nie podpisal.

    A tak napisałeś, że "nie wiem, nie czytalem bo to nie moj regulamin",
    a umowy byś nie podpisał z założenia, bo po co cokolwiek czytać
    i w ogóle.

    Weź się chłopie trochę ogarnij. Jak chcesz już pisać o takich
    kwestiach, to w dobrym tonie byłoby sprawdzić jaki jest regulamin,
    na jakich zadach umowę 'ktoś' podpisał i czy to o czym piszesz
    wynika z niewiedzy zawierającego umowę, błędu operatora itd.
    Na obecną chwilę to pojawiło się sporo jadu, ale jakoś tak
    zupełnie bezpodstawnie :(

  • 10. Data: 2013-11-22 20:11:22
    Od: K <...@...c>

    W dniu 22-11-2013 19:15, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > wynika z niewiedzy zawierającego umowę, błędu operatora itd.
    > Na obecną chwilę to pojawiło się sporo jadu, ale jakoś tak

    arturze z playem bym nie podpisał z zalozenia. tu nie chodzi o to ze
    ktos podpisal umowe i ma teraz pretensje ze ona trwa 24mce, albo tylko
    przez pierwsze 3mce jest taniej. tu chodzi o to ze operator sprzedaje
    uslugi ktore sie wzajemnie, nazwijmy to wykluczaja.
    w dobrym tonie to byloby dopasowac stare uslugi dodatkowe do nowych
    abonamentow tak by sie wzajemnie nie wykluczaly. tak wiec, mimo ze nie
    jestem ich klientem to mimo wszystko mam prawo byc rozczarowanym, nie
    uwazasz?