eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmmistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela › Re: mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
  • Data: 2013-11-24 20:07:21
    Temat: Re: mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-24 12:04, J.F. pisze:

    > No bo wlasnie o to chodzi zeby nie musial czytac.

    Tak, tak, podpisuj/zawieraj umowy w ciemno:>

    > Kupuje "tanie minuty za granica", to maja byc tanie, a nie "dzialaja
    > po wyczerpaniu konta glownego", "wylaczaja roczna waznosc konta" czy
    > "klient wlacza granie na czekanie bezplatne przez miesiac".

    No to życzę sukcesów w takim razie i polecam dogłębną literaturę
    warunków T-mobile Frii czy Nju - Twoich ulubionych ostatnio.
    Nie czytaj, a później się dziw, że inaczej działa niż Tobie
    się wydawało. Wciąż czekam na odpowiedź kolegi "dizel", który się
    tutaj sadził z przedłużaniem "wiecznym" bonusów OFnK, tylko
    łaskawie powoływał się na stare regulaminy i "nie zauważył"
    zmian. Gorzej, że innym doradzał na zasadach starych, które
    obecnie nie działają.

    > Przymierzam sie, bo jest ciag dalszy.

    Się nie przymierzaj, tylko to zrób. Bezpodstawnych narzekań internet
    jest pełen.

    > Stary operator grzecznie numer reaktywowal,

    Tak sam z siebie?

    > a nju ... przeniesienie nastapi 28 grudnia.
    > Bo szanowny pan zaznaczyl we wniosku "z uplywem terminu" i taki jest
    > termin wyznaczony przez obecnego operatora.

    Znaczy całej prawdy nie napisałeś.

    > Juz ich chcialem spuscic do kanalu, ale sie okazalo ze stary numer
    > dziala, wiec w spokoju analizuje wszystkie oferty.

    Jakie oferty - przecież umowę podobno wymówiłeś, a tu nagle 2 miesiące
    uwalniania numeru? No i kto niby winien - Nju na którym wieszałeś psy,
    T-Mobile który numeru nie uwalnia, czy Ty, który prezentujesz fakty
    dość wybiórczo?