eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmmistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela › Re: mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
  • Data: 2013-11-24 12:04:55
    Temat: Re: mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Nov 2013 22:12:58 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > LOL - warunków nie sprawdził(), kupił() w ciemno, nie wie jak działa(),
    > nie sprawdza czy usługa została poprawnie zrealizowana itd. i to
    > dla Ciebie jest dobrze? Aaaa, pewnie dobrze, bo narzeka jak Ty.

    No bo wlasnie o to chodzi zeby nie musial czytac.
    Kupuje "tanie minuty za granica", to maja byc tanie, a nie "dzialaja
    po wyczerpaniu konta glownego", "wylaczaja roczna waznosc konta" czy
    "klient wlacza granie na czekanie bezplatne przez miesiac".

    > Czy już napisałeś w sprawie utraty numeru, na który umowę
    > wypowiedziałeś własnoręcznie i źle sobie dni policzyłeś,
    > bo Tobie się wydawało?

    Przymierzam sie, bo jest ciag dalszy. Stary operator grzecznie numer
    reaktywowal, a nju ... przeniesienie nastapi 28 grudnia.
    Bo szanowny pan zaznaczyl we wniosku "z uplywem terminu" i taki jest
    termin wyznaczony przez obecnego operatora.
    Juz ich chcialem spuscic do kanalu, ale sie okazalo ze stary numer
    dziala, wiec w spokoju analizuje wszystkie oferty.

    J.