eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmmistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela › Re: mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
  • Data: 2013-11-22 20:11:22
    Temat: Re: mistrzostwo swiata w najlepszej i najtanszej sieci od czasow centertela
    Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-11-2013 19:15, Artur Maśląg pisze:

    > A tak napisałeś, że "nie wiem, nie czytalem bo to nie moj regulamin",
    > a umowy byś nie podpisał z założenia, bo po co cokolwiek czytać
    > i w ogóle.
    >
    > Weź się chłopie trochę ogarnij. Jak chcesz już pisać o takich
    > kwestiach, to w dobrym tonie byłoby sprawdzić jaki jest regulamin,
    > na jakich zadach umowę 'ktoś' podpisał i czy to o czym piszesz
    > wynika z niewiedzy zawierającego umowę, błędu operatora itd.
    > Na obecną chwilę to pojawiło się sporo jadu, ale jakoś tak
    > zupełnie bezpodstawnie :(

    arturze z playem bym nie podpisał z zalozenia. tu nie chodzi o to ze
    ktos podpisal umowe i ma teraz pretensje ze ona trwa 24mce, albo tylko
    przez pierwsze 3mce jest taniej. tu chodzi o to ze operator sprzedaje
    uslugi ktore sie wzajemnie, nazwijmy to wykluczaja.
    w dobrym tonie to byloby dopasowac stare uslugi dodatkowe do nowych
    abonamentow tak by sie wzajemnie nie wykluczaly. tak wiec, mimo ze nie
    jestem ich klientem to mimo wszystko mam prawo byc rozczarowanym, nie
    uwazasz?