  • Data: 2011-07-27 16:17:19
    Temat: Re: minister walczy z .. pralkami
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w
    Pan J.F napisał:
    >Chyba nie tylko dzięki nieliczności.

    No wiesz, podstawowe prawo ekonomii - jakby wiecej ludzi wypuszczali,
    to by przywozili wiecej dolarow, i te dolary by stanialy.

    >Aż tak bardzo nie utrudniali.

    Utrudniali utrudniali. Zaproszenie, paszport .. a mozna sie przeciez
    bylo dogadac i organizowac wyjazdy na winobrania :-)

    >No, duże były. Jak się doliczyło jakieś premie za wypłatę w "bonach",
    >to mogło być kilkanaście procent. Ale mnie jeszcze zastanawia co
    >innego.
    >Logicznie rzecz biorąc, każdy dolar jaki trafił do pekao, powinien
    >być
    >zaraz przeznaczony na zapłatę za licencję na jakiegoś berlieta. A
    >mnie
    >kiedyś w banku wydali zielony banknot drukowany gdzieś tak w czasach
    >pierwszej wojny światowej. Jak on się tam uchował?

    Byc moze ktos znalazl po babci i wplacil na lokate.

    A podejrzewam ze juz wtedy banki miedzy soba sie poslugiwaly raczej
    przelewami niz walizkami banknotow.

    >To ja mam na rachunku bieżącym jednak wyższe oprocentowanie. Nawet
    >mi czasem belkowe zabierają.

    Ale mowimy o rachunkach dewizowych w PKO BP :-)

    J.