  • Data: 2011-07-27 16:40:25
    Temat: Re: minister walczy z .. pralkami
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F,

    Wednesday, July 27, 2011, 6:20:23 PM, you wrote:

    > Ale ile tego jest.
    > A co model to projekt plytki, badania, CE ..

    Taż piszę - jednolite. Nie ma potrzeby tworzenia kolejnych modeli
    ładowarek.

    > No przeciez pisalem ze trzeba umiec po chinsku :-)

    Na nauke chińskiego jestem zdecydowanie za stary. Poza tym
    tam też są fachowcy, którzy chą swój ryż jeść...

    > Ale nie produkujesz, nie sprzedajesz, tylko narzekasz na bezrobocie
    > :-)

    Ponieważ z samej zasady nie mógłbym na tym przyczepić CE. "Prostownik"
    z prądem 60A? Tym spawać można...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl