  • Data: 2011-07-27 17:46:51
    Temat: Re: minister walczy z .. pralkami
    Od: philips <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taki wybór rzeczywiście istnieje. Ale są też klienci, którzy by chcieli
    > kupić sprzęt trwały. Ich oczekiwania nie zawsze są spełnione.

    To był taki skrót myślowy: droższe - lepsze. No niestety, wysoka cena
    nie zawsze oznacza wysoką jakość i trwałość. Jako elektronicy wiemy, że
    jeżeli chce się podnieść jakość (trwałość) urządzenia, to trzeba
    zastosować lepsze, czytaj droższe komponenty. Nie zbudujesz czujnika,
    który ma pracować, np. "w torach", gdzie temperatury w ciągu roku
    zmieniają się od -30 do +60 stopni (zależnie od jakości :-) zimy i lata
    zakres temperatur może się zmianiać) za małe pieniądze. W tym przypadku
    relacja jest bardzo prosta: lepsza jakość -> wyższa cena i tym się
    sugerowałem robiąc wpis. Relacja w drugą stronę: wyższa cena -> lepsza
    jakość nie musi być prawdziwa - przyznaję.