    From: p?rform?rka <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mieszanka LPG
    Date: Sun, 19 Dec 2010 10:36:01 -0800 (PST)

    On 19 Gru, 19:10, Rafał Grzelak <s...@d...com> wrote:

    > To jak z przepisem na ciasto: jak dasz za mało mąki, to ciasto sie nie uda,
    > ale więcej mąki (niezużytej) zostanie na później.
    > Tylko co po tej zaoszczędzonej mące, skoro ciasto to wyrzucenia..

    Skoro zatem ta mieszanka jak wskazujesz idzie na niekorzyść mojemu
    autu
    pomimo mniejszego spalania to jak to sie dzieje, że osiągi ma nie
    zmniejszone a
    w każdym razie tego nie czuje. A jeszcze, jak zaczęto zakładać
    instalacje gazowe to
    znawcy z zakresu twierdzili, że silniki takich aut nie pożyją długo, a
    mimo to samochody jeżdżą
    i zwolenników instalacji gazowej jest coraz więcej. Mnie się
    zdaje, że samochód to nie WSK'a przecież silnik samochodowy jest
    smarowany OLEJEM
    a nie mieszanką? Jak to więc jest, że nie traci na mocy przy ubogiej
    mieszance?