  • Data: 2010-12-19 22:19:57
    Temat: Re: mieszanka LPG
    Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Mieszanka = powietrze + gaz albo ogólniej powietrze + paliwo.
    >Nie chodzi tu o mieszake paliwo+olej stosowana w dwusuwach jak WSK.

    No ja to rozumiem, tylko czy to zjawisko spalania mniej mojego
    samochodu na tej mieszance
    może świadczyć że:
    - samochód jest na wtrysku wiec zawsze podaje tyle samo mieszanki ale
    ponieważ komputer "z góry" ma określoną
    jakąś tolerancje na tę mieszance i gdy tylko ona różni sie od
    standardu to
    wychwytuje on najmniejsze nieprawidłowości i się zaświeca?
    Czy to jest może tak, że dostaje wiecej powietrza w mieszance przez co
    obroty sa wieksze i samochód ma lżej, ale
    przez to silnik bardziej dostaje w .....?

    Jakie auto to chyba nie ma wiekszego znaczenia.
    Ma 1.6 pojemności 102 KM.

    Kontrolka w instrukcji kontrolek
    "nosi nazwę" - kontrola sterowania silnika.
    --
    p?rform?rka

    ps. sorry, że drażnię znawców swoim laicyzmem, ale musze to wiedzieć
    bo spać nie będę.