-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx01.iad01.new
shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <it0brf$g62$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <it0mti$4a4$1@news.onet.pl>
<it11e5$e2b$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <it1vnc$hvb$1@mx1.internetia.pl>
<it22iu$tkk$1@news.onet.pl> <4df49656$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
<it2lb5$i8k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
In-Reply-To: <it2lb5$i8k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Subject: Re: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
Date: Sun, 12 Jun 2011 18:40:14 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110612-1, 2011-06-12), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 11
Message-ID: <4df4ebec$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.122.253
X-Trace: 1307896813 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2487 178.42.122.253:60527
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2375065
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
wiadomości news:it2lb5$i8k$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
>> Obstawiam problem z osobą dokonującą tych "napraw".
>
> i dorbze obstawiasz bo tam gdzie byly fabryczne sruby - mialem duzo mniej
> problemow.
Tak coś czułem, że przypadek dziwny i raczej mało związany z konkretną
marką.
Paprok zepsuć jest w stanie wszystko.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.06.11 18:44 Toshi
- 12.06.11 18:45 Michał Gut
- 12.06.11 18:49 MarcinJM
- 12.06.11 18:53 to
- 12.06.11 20:12 marek
- 12.06.11 22:32 J.F.
- 12.06.11 22:38 J.F.
- 12.06.11 23:20 marek
- 12.06.11 23:57 Cavallino
- 13.06.11 00:01 Michał Gut
- 13.06.11 00:04 Michał Gut
- 13.06.11 00:04 Michał Gut
- 13.06.11 00:28 to
- 13.06.11 00:38 Michał Gut
- 13.06.11 00:52 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=