  • Data: 2011-06-12 23:57:39
    Temat: Re: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:em8av6drk33t881lq52qdprn2rov70fcva@4ax.com...

    > nowszych niz kolegi. I sruby w nich nie zdazyly zardzewiec.

    Obecnie mam takowego, choć to nie do końca Fiat (chyba).
    I jakoś dają radę śruby odkręcać bez konieczności urwnia połowy zawiechy,

    > Cos pamietam. Drobiazgi. Ale drogie :-)

    Drobiazgi nie drobiazgi, ilość miała znaczenie.

    > A ile to u Fiata kosztuje ?

    Jak sprawdzałem to nowy silnik wycieraczek do Stilo kosztował tyle co do
    Megane ze złomu, wariator tak z 5 razy mniej, tulejki (do Punto - do innych
    nie sprawdzałem, bo nie było potrzeby) coś koło 150 zł + wymiana.

    > Wariatory o ile pamietam znacznie tansze, belka nie wymaga wymiany,
    > chyba ze po wypadku, ale silniczek wycieraczek to ile kosztuje ?

    Ze 400 zł za MM (w sieci).