eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktachRe: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
  • Data: 2011-06-13 00:01:13
    Temat: Re: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Nie wzmacniane, tylko klasy min. 8.8
    > 5.6 sprzedawane powszechnie nie maja zastosowania w technice
    > motoryzacyjnej, wlasciwie stosuje sie je tylko na budowie.
    > Zawiecha i kluczowe el. silnika czesto sa skrecana 10.9, lub 12.9
    > Najpowazniejszym bledem chajchlerzy (r) jest skrecanie wszystkiego "az sok
    > pusci".

    skrot myslowy - wzmacniane napisalem bo sklep w ktorym to kupowali ma tylko
    5.8 i 8.8:)
    5.8 z ocynkiem galwanicznym a 8.8 to te rdzolapy:)

    co do skrecania na rure to sie zgadzam w calej rozciaglosci

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: