eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktachRe: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
  • Data: 2011-06-12 18:49:17
    Temat: Re: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-06-12 18:45, Michał Gut pisze:
    >> Tak coś czułem, że przypadek dziwny i raczej mało związany z konkretną
    >> marką.
    >> Paprok zepsuć jest w stanie wszystko.
    >
    > te wzmacniane sruby sa odporne w pewnym zakresie na korozje. te ktore
    > wsadzili rdzewieja w oczach. wozilem takie w samochodzie ok 2 tygodnie.
    > sucho itd a pojawil ie nalot z rdzy. nie ma sily zeby cos tkaiego nie
    > zardzewialo w samochodzie - zwlkaszcza w podwoziu

    Nie wzmacniane, tylko klasy min. 8.8
    5.6 sprzedawane powszechnie nie maja zastosowania w technice
    motoryzacyjnej, wlasciwie stosuje sie je tylko na budowie.
    Zawiecha i kluczowe el. silnika czesto sa skrecana 10.9, lub 12.9
    Najpowazniejszym bledem chajchlerzy (r) jest skrecanie wszystkiego "az
    sok pusci".

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: