  • 161. Data: 2011-10-25 14:56:02
    Temat: Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-25 14:48, kamil pisze:

    > Czyli wracając do analogii z kamerą - skoro nikt nie nagrała, to nie
    > było kradzieży?

    A gdzie ta analogia?

    A.

  • 162. Data: 2011-10-25 14:57:30
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-25 14:31, Artur Maśląg pisze:

    > No ba - do tego oczywiście znakomita większość ustrzelonych to
    > oczywiście ci zupełnie przypadkiem złapani za 3km/h więcej.

    Co tym razem miałeś na myśli?

    A.

  • 163. Data: 2011-10-25 15:08:20
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-25 11:29, Arek pisze:

    > J. Piotrowski Podstawy miernictwa P.Sl. 1997:
    > ,,Pomiarem nazywamy czynnosci, po których wykonaniu możemy stwierdzic, że w chwili
    pomiaru dokonanego w okreslonych warunkach, przy zastosowaniu takich to srodków i
    wykonaniu takich czynnosci wielkosc mierzona miała wartosc a <= x <= b".

    Trochę wąska ta definicja. A wartości podane w postaci parametrów rozkładu (np.
    średnia + odchylenie standardowe?) ;)

  • 164. Data: 2011-10-25 15:21:29
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-25 09:58, Arek pisze:

> [...]

    Skoro już rozmawiamy o logice: wskaż, gdzie Kamil tak *twierdzi*.

    Faktycznie nie napisałeś tego literalnie.
    Ale napisałeś - powyżej - że Kamil twierdzi, że <"urządzenie nie zapisuje" oznacza to
    samo,
    co "można jechać">. A skoro zdanie "urządzenie nie zapisuje", jest prawdziwe, to
    twierdzenie
    które przypisujesz Kamilowi brzmi de facto "można jechać", czyli w szczególności wg
    ciebie
    Kamil twierdzi że mógł jechać ten BMW 79.

    Nieprawdaż?

    > Wskażesz miejsce w którym twierdzę, że nie napisałem czegoś co napisałem? Tak się
    składa, że ogólniki, uniki
    > i wycieczki osobiste, to są elementy Twojej i Artura argumentacji.

    Hmm a to powyższe to nie jest unik od pytania Kamila?

  • 165. Data: 2011-10-25 15:38:51
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-25, Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    wrote:

    > Ten przepis mówi również o błędzie kierowcy. Przeczytaj uważniej.

    Ale łapiesz różnicę pomiędzy "wolno tak robić", a "nie będziemy za to
    karać"?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 166. Data: 2011-10-25 15:45:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Tuesday, October 25, 2011, 2:30:49 PM, you wrote:

    > To może jeszcze mi powiesz, że mam sobie iść?

    Może rzeczywiście powinieneś się przewietrzyć... Spacer czasem pomaga
    na skołatane nerwy.

    > Skutkiem nadinterpretacji.

    Skutkiem faktycznym.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 167. Data: 2011-10-25 15:51:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Może rzeczywiście powinieneś się przewietrzyć... Spacer czasem pomaga
    > na skołatane nerwy.

    Ale skąd wniosek, że ja się czymś denerwuje?

    > Skutkiem faktycznym.

    Nie postępujesz zgodnie z przepisami, ale formalnie nie zostajesz za to
    ukarany. Traktowanie tego jako dozwolone +10 to zwykła nadinterpretacja.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 168. Data: 2011-10-25 15:59:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-10-2011 14:53, AZ pisze:
    > Bronie niewinnego czlowieka (kierowce BMW) ktory mogl przez nieuwage
    > jechac 79 km/h, a ten ktory go oskarza miec zawyzone wskazanie 70 km/h.

    A czym on tak sobie zasłużył na twoje względy? Przez nieuwagę jedzie
    9km/h za szybko i dlatego trzeba spieprzać sprzed jego maski?

    > Ciekawe czy wszyscy idealisci dla ktorych nie ma zadnych odstepstw robia
    > awanture w TESCO, ze im pani nie wydala grosika.

    Gdzie tu widzisz związek?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 169. Data: 2011-10-25 16:03:18
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Skoro już rozmawiamy o logice: wskaż, gdzie Kamil tak *twierdzi*.

    Przecież on napisał to co zacytowałeś. A to co mi próbował zasugerować
    nigdy nie napisałem. Stąd zwrot: "To Ty tak twierdzisz".

    > Faktycznie nie napisałeś tego literalnie.

    Ani literalnie ani niczego o podobnym znaczeniu.

    > Ale napisałeś - powyżej - że Kamil twierdzi, że <"urządzenie nie
    > zapisuje" oznacza to samo,
    > co "można jechać">. A skoro zdanie "urządzenie nie zapisuje", jest
    > prawdziwe, to twierdzenie

    Pierwsza korekta:
    Kamil napisał coś o niezapisywaniu przez urządzenia - nie wiem skąd to
    wziął, ale to jego wymysł.

    Druga korekta:
    Skąd pomysł, że zdanie "urządzenie nie zapisuje" jest poprawne?

    > które przypisujesz Kamilowi brzmi de facto "można jechać", czyli w
    > szczególności wg ciebie
    > Kamil twierdzi że mógł jechać ten BMW 79.

    Można jechać z innego powodu, który kilkakrotnie uzasadniałem w tym
    wątku. Ale to nie ma związku z polemiką z kamilem w tym przypadku.

    > Nieprawdaż?

    Niestety nie.

    > Hmm a to powyższe to nie jest unik od pytania Kamila?

    W którym miejscu?

    A.

  • 170. Data: 2011-10-25 16:06:45
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Trochę wąska ta definicja. A wartości podane w postaci parametrów
    > rozkładu (np. średnia + odchylenie standardowe?) ;)

    Ale wystarczająca. Zakładanie dokładności absolutnej w każdym momencie
    czasu jest po prostu nierealne. Całe szczęście ustawodawca, wie odrobinę
    więcej od specjalistów Artura i kamila, i uwzględnił to w przepisach.

    A.