  • 1. Data: 2011-10-22 13:40:58
    Temat: Ile grozi za taki patent?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Ile albo co dokladnie.

    http://img580.imageshack.us/img580/4756/img0655e.jpg

    Ciekawe prawda? Nalepka na szybie wyglada OK... pozalowal na nowe gdy zgubil
    oryginalna? Sposob na fotoradar? W internecie natrafilem na font uzywany do
    produkcji tablic, mogl sie bardziej postarac to bym sie nie zainteresowal :>

  • 2. Data: 2011-10-22 13:57:05
    Temat: Re: Ile grozi za taki patent?
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > zgubil oryginalna? Sposob na fotoradar? W internecie natrafilem na font
    > uzywany do produkcji tablic, mogl sie bardziej postarac to bym sie nie

    Nie widzę nalepki na tablicach. Na przedostatnim przeglądzie technicznym
    diagnosta porównywał u mnie numery seryjne czy coś na hologramie nalepki na
    tablicy rejestracyjnej i na nalepce na szybie. Informował, że gdyby się nie
    zgadzało, to przeglądu nie przejdzie.

    --
    Marcos
    marcos [AT] wyprawa . info

    http://www.wyprawa.info

  • 3. Data: 2011-10-22 13:58:31
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Papkin

> [...]
    > zgubil oryginalna? Sposob na fotoradar? W internecie natrafilem na font
    > uzywany do produkcji tablic, mogl sie bardziej postarac to bym sie nie

    Wygląda to na rodzaj tuningu. ;)

  • 4. Data: 2011-10-22 14:51:26
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
    wiadomości news:j7ub09$mi8$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > na tablicy rejestracyjnej i na nalepce na szybie. Informował, że gdyby się
    > nie zgadzało, to przeglądu nie przejdzie.

    musi sie zgadzac numer na wlepce w DR i na tablicach, 'szybowa' naklejka nie
    jest z nimi powiazana.

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2011-10-22 15:14:10
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-22, Papkin <s...@s...net> wrote:
    > Ile albo co dokladnie.
    >
    > http://img580.imageshack.us/img580/4756/img0655e.jpg

    Pudło. Do trzech albo do pięciu lat nie pamiętam, sprawdź sobie w
    kodeksie karnym pod hasłem posługiwania się sfałszowanymi dokumentami.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 6. Data: 2011-10-22 18:08:07
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > musi sie zgadzac numer na wlepce w DR i na tablicach, 'szybowa' naklejka
    > nie jest z nimi powiazana.

    Wniosek jest jednak taki, że jakaś oficjalna naklejka na tablicach musi być
    i czasem ją sprawdzają.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 7. Data: 2011-10-22 18:21:35
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > Pudło. Do trzech albo do pięciu lat nie pamiętam, sprawdź sobie w
    > kodeksie karnym pod hasłem posługiwania się sfałszowanymi dokumentami.

    Gdzie tu masz coś sfałszowane? Jak na chustce do nosa napiszesz "dowód
    osobisty" to też będzie to sfałszowany dokument?

  • 8. Data: 2011-10-22 18:42:13
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Pudło. Do trzech albo do pięciu lat nie pamiętam, sprawdź sobie w
    > kodeksie karnym pod hasłem posługiwania się sfałszowanymi dokumentami.
    >
    > Krzysiek Kiełczewski

    tablica wg orzeczen sadow nie jest dokumentem.

  • 9. Data: 2011-10-22 21:16:09
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-22, to <t...@x...abc> wrote:

    > Gdzie tu masz coś sfałszowane? Jak na chustce do nosa napiszesz "dowód
    > osobisty" to też będzie to sfałszowany dokument?

    Jeśli tę chusteczkę przedstawisz policjantowi podczas kontroli to też. W
    tym przepisie naprawdę nie ma nic o jakości podróbki...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 10. Data: 2011-10-22 21:17:15
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-22, marcin <l...@k...cwo> wrote:

    > tablica wg orzeczen sadow nie jest dokumentem.

    W Polsce nie ma prawa precedensowego, a kolega pytał co mu grozi, a nie
    co na pewno dostanie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski