  • Data: 2014-05-08 16:43:22
    Temat: Re: mamy autostrady
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2014-05-06 09:18, Malpy i Delfiny pisze:

    >Ale to trasa S8 a nie autostrada. Autostrady bez stacji benzynowych

    Bez znaczenia, bo to praktycznie to samo.

    >jest raptem 30 km w postaci obwodnicy Wrocławia. Ogarnij się Hikki.
    >Masz raptem 100 km do przejechania ad Walichnowów do Długołęki. Wole
    >oddawane sukcesywnie do użytku kolejne odcinki S8 bez MOPów niż
    >czekanie aż zrobią stacje, bary itp.

    Ja tez, tym niemniej:
    a) mozna bylo MOP i stacje zaplanowac wczesniej, tak zeby juz byly
    gotowe na otwarcie, albo wkrotce pozniej,
    ba - zaplanowane to one byly, trzeba bylo wczesniej przetarg
    oglosic.

    b) do czasu otwarcia stacji mozna postawic stosowne znaki, wraz z
    informacja ze do nastepnej stacji np 35 km.

    c) ... ciekawe ile by dal wlasciciel stacji w Walichnowach czy tam
    przy pierwszym zjezdzie za tabliczke "nastepna stacja za 200km" :-)

    >Z Wrocka do Katowic też przez parę lat jeździło się autostradą bez
    >tankowania. Parę razy musiałem zjechać i szukać stacji po wiochach

    No i przyjemne to nie bylo (choc jak pisalem - z nieco innych
    przyczyn). Mozna zrobic lepiej.
    A tymczasem lata minely, a drogowcy ciagle tak samo robia.

    J.