  • Data: 2014-05-10 09:30:35
    Temat: Re: mamy autostrady
    Od: Slavekk <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-08 07:51, .B:artek. pisze:

    > Jeżeli zarzucasz mi pisanie nieprawdy, to sam lepiej sprawdź czy Twoja
    > wersja jest zgoda z rzeczywistością.
    >
    > Ustawa o drogach publicznych
    > art 4, pkt 11 ("słowniczek")
    >
    > 11) autostrada - drogę przeznaczoną wyłącznie do ruchu pojazdów
    > samochodowych:
    > a) wyposażoną przynajmniej w dwie trwale rozdzielone jednokierunkowe
    > jezdnie,
    > b) posiadającą wielopoziomowe skrzyżowania ze wszystkimi przecinającymi
    > ją drogami transportu lądowego i wodnego,
    > c) wyposażoną w urządzenia obsługi podróżnych, pojazdów i przesyłek,
> [...]

    Ale jest MOP.
    Kto ci powiedział, ze ten MOP 100km wcześniej nie jest MOPem?
    Musisz go mieć na tym właśnie 15km odcinku? Wskaż podstawę.
    Przecież teraz nie otwiera się całych zamkniętych, wydzielonych
    autostrad tylko ich fragmenty.
    A punkt c wskazuje na jedną ważną cechę - jeśli już MOP jest to ma być
    wydzielony dla użyszkodnków autostrady. Wyłącznie.

    Sławek