    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: małe nowe auto <> duże stare auto
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 05 Jan 2015 21:56:30 GMT

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > Mam pytanie
    > Zmieniam teraz prace gdzie jest opcja dostania samochodu służbowego
    > lub kasy na niego i jeździć własnym. Kwestia jest taka :
    > trzeba kupić "nowe" auto które bedzie robić niezbyt często (2x
    > miesiąc) ale za to długie trasy >1000km
    >
    > Kwestia czy lepiej robić to (przykład)
    > - nową Fabią użyczoną przez pracodawcę
    > - 10 letnią Skodą Octavią własną pracodawca pokrywa paliwo + dorzuca
    > do pensji.
    >
    > Wydaje mi się że lepsze rozwiązanie jest drugie. Po pewnym czasie auto
> [...]

    WSzystko zalezy na czym ci zalezy - na komforcie? Na kasie?
    Pytanie ile ci dorzucą do wypłaty? Pamietaj, ze auto to nie tylko koszt
    zakupu, ale rowneiz naprawy, oczywiscie paliwo etc.

    Czy auto słuzbowe miałbys cały czas czy tylko na wyjazdy służbowe 2 x w
    miesiacu? Bo jezeli to drugie to pewnie i tak musiałbys miec auto prywatne.

    Itd...