    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: małe nowe auto <> duże stare auto
    Date: Mon, 05 Jan 2015 22:35:56 +0100

    > trzeba kupić "nowe" auto które bedzie robić niezbyt często (2x miesiąc) ale za to
    długie trasy >1000km
    polska czy za granicą?

    > Kwestia czy lepiej robić to (przykład)
    > - nową Fabią użyczoną przez pracodawcę
    > - 10 letnią Skodą Octavią własną pracodawca pokrywa paliwo + dorzuca do pensji.
    ja bym brał stare. kiedyś kumplom zaproponowałem taki układ. oni mi
    płacą za to że ja ich wożę na serwisy.... starym autem. moje auto, mogą
    spać w drodze, jestem na każde zawołanie. Nie zgodzili się. kupili nowe
    ale dużo więcej ich wyszły raty za nowe doblo i utrata wartości auta niż
    pensja dla mnie. taki naród.

    > Pytanie: Jakie auto ~30 tys zł nadaje się na długie trasy?

    loteria. od znajomego który mało jeździł? Takie które jest nie modne,
    nie daje radości młodym "miszczom" kierownicy. RAczej cirtoen peugeot,
    niż VW audi skoda....

    ToMasz

    Ps
    jeśli naprawdę masz zamiar tym autem pracować, poświęcić je, to kup
    starsze, tańsze i wyremontuj, niż nowsze, ale nie wiadomo co przeszło.