eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymajster od BMW w okolicach Oswiecimia › Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Date: Fri, 21 May 2010 09:49:02 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 152
    Message-ID: <ht5ds0$ce6$1@news.onet.pl>
    References: <ht3097$1du2$1@alfa.ceti.pl> <ht30uf$3d5$1@news.onet.pl>
    <ht31ba$1epl$1@alfa.ceti.pl> <ht3280$80m$1@news.onet.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <ht3q6c$tkv$1@news.onet.pl>
    <ht40bf$och$1@news.mm.pl> <ht41iu$o3g$1@news.onet.pl>
    <ht529j$l54$1@news.mm.pl> <ht557q$gbe$1@news.onet.pl>
    <ht58f8$arv$1@news.mm.pl> <ht5929$rej$1@news.onet.pl>
    <ht5c2u$256l$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1274428096 12742 91.150.222.21 (21 May 2010 07:48:16 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 21 May 2010 07:48:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282226
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ht5c2u$256l$1@news.mm.pl...

    >>> To sa Twoje doswiadczenia.
    >>> Nie kazy ma takich kolegow.
    >>
    >> Oczywiście, większość właścicieli E36 to są osoby o wyższym
    >> wykształceniu, dobrze zarabiające, umiejące się porozumiewać więcej niż
    >> 20-ma słowami, którzy dbają i chuchają na swoje samochody.
    >>
    >
    > A Ty akurat wiesz jak wyglada wiekszosc wlascicieli E36... prowadziles
    > badania? to zaprezentuj je tutaj, chetnie poczytamy o tych legendarnych
    > juz dresach w BMW.

    Nie trzeba prowadzić badań, trzeba się tylko rozejrzeć dookoła.

    >> A ja to bym chciał, żebyśmy od tematów "handlowania" trzymali się w miarę
    >> daleko, bo to niczego do dyskusji nie wniesie. Oprócz Twojej wiedzy, że
    >> nie jestem osobą, która rozmawia na temat tych samochodów dlatego, że
    >> widziała je na prospekcie reklamowym.
    >>
    >
    > Temat handlowania wiele wyjasnia w temacie Twojego postrzegania
    > motoryzacji.

    Wyjaśnia tyle, że daje jakąś informację, o której wspomiałem wyżej. Jak na
    razie Twoje doświadczenie w tej materii dla mnie jest żadne, bo ani nie
    wiem, z jakimi autami miałeś osobiście do czynienia, ani jak dużą ilością
    aut było w ogóle dane Ci jeździć, żeby wyrobić sobie jako taki pogląd na
    motoryzację.

    >>> W przeciwienstwie do ciebie wiem co kupuje.
    >>
    >> Wow, no to może mi opowiesz, co ja kupuję, mam przygotowaną kawę, chętnie
    >> posłucham.
    >>
    >
    > Nie wiem co kupujesz, ale wiem czego szukasz... okazji :>
    > Kazdy kto szukal okazji wie jak wiekszosc z nich wyglada.

    Nie szukam - nie muszę już szukać. Lata pracy zrobiły swoje w tym temacie.

    >> Nie, w BMW w ogóle nie wybijają się elementy gumowe zawieszenia. Wcale.
    >
    > Jakos rzadziej niz w audi :>

    Prowadziłeś jakieś badania na ten temat?

    >> Wcale nie rozlatują się dyfry od namiętnego kręcenia bączków. Ależ skąd.
    >> Silniki TDS to też oaza bezawaryjności. No i 316i... mała pojemność, ale
    >> idzieeee... ;)
    >
    > LOL TDS do krecenia baczkow :> Widac ze nigdy nie miales TDSa.

    Myślisz, że się nie da tym kręcić bączków? A o ile chcesz się założyć? Nawet
    5-ką kombi Ci spalę całe ogumienie tylne, kręcąc nią bączki.

    > A o co Ci chodzi z ta 316? Audi montowalo tylko 300 konne silniki? :P

    Nie, to była taka ironia. Może za bardzo zawoalowana.

    >>> A co mnie to, wazne ze nie musze tam zagladac.
    >>> Za to ide o zaklad, ze maja oryginalne oznaczenia.
    >>
    >> Oryginalne oznaczenia, a montaż fabryczny, to są dwie różne rzeczy.
    >>
    >
    > Szczerze watpie, ze ktos to wymienial.

    Wątpić a WIEDZIEĆ, to są dwie różne rzeczy.

    > Jezeli byloby wymieniane juz przynajmniej raz, to ja bym juz musial tez
    > wymieniac.

    Dziwna logika, nie rozumiem jej.

    >>> Jezdze i wiem.
    >>> Taka np. alfa 146 to ma ceny z kosmosu w porownaniu do BMW, a o jakosci
    >>> nie wspomne :/
    >>
    >> Też sobie wziąłeś auto do porównania ;)
    >>
    >
    > A co mam wziac jedynie sluszne VW czy Audi? :P To dopiero bedzie porazka
    > :>

    Porównaj sobie chociażby do Golfa III, jeśli już koniecznie musisz.

    >> No to określ mi tą półkę cenową. Chcę kupić E36. TDS-a. Ile muszę mieć na
    >> niego pieniędzy, żeby kupić auto ŁADNE?
    >>
    >
    > E36 kombi 2.5TDS
    > 10-12 tysiecy

    No, powiedzmy że się uda.

    >> Po co ja mam określać, skoro za chwilę zaczniesz mi tutaj beczeć, że
    >> wcale nie, że można takie auto kupić taniej, itp. Poza tym do Ty się
    >> tutaj mienisz "znawcą marki", więc powinieneś mieć jakiś ogólny pogląd na
    >> stan tych samochodów.
    >
    > A co ma ogolny poglad do konkretnego samochodu, ktory sie kupuje.

    Właśnie MA bardzo dużo. Jeśli przepuściłeś przez ręce ileśset RÓŻNYCH
    samochodów, to po przejażdżce takim jednym konkretnym wiesz, czy:
    - auto ma odpowiednie osiągi
    - auto się dobrze prowadzi
    - czy auto jest utrzymane źle/dobrze/bardzo dobrze jak na swój wiek i to, co
    jest na rynku
    - czy na pierwszy rzut oka nie ma w samochodzie czegoś niepokojącego.

    > Ja nie kupuje jak handlarz pierdylion lawet zaladowanych E36 jak leci od
    > turasa, ja kupuje jeden konkrety egzemplarz.

    Super.

    > Dla mnie ogolnie to i audi i vw to tez zajebane zlomy, bo przeciez sie nie
    > psuja to i wlasciciele naprawiaja je jak juz stanie.
    > Jednak nie zmienia to faktu, ze sa ladne sztuki.

    BMW E36 za to stoją dzień w dzień na serwisie, bo właściciele troszczą się o
    doskonały stan tych maszyn.

    > Nie pierdol, w202 jest konkurencja dla tej beemki.

    Oooo, znowu słownik właścicieli BMW ;)

    >>> Wiejskie umysly to i wiejskie legendy.
    >>> TDSy maja swoje bolaczki, ale akurat zupelnie inne niz Ty tu wymyslasz.
    >>
    >> Mają bolączki dokładnie takie, jak myślę. Bo ja je znam z praktyki. O
    >> pompie wtryskowej sam już napisałeś, do tego dochodzą głowice oraz
    >> wysokie zużycie paliwa.
    >
    > Glowice nie pekaja jak to sugerujesz, same z siebie.
    > Pekaja z dokladnie takich samych przyczyn z jakich pekaja w vw czy audi.

    Brawo. Teraz napisz grzecznie, jaka jest szansa, że pęknie Ci 6-cylindrowa
    głowica aluminiowa, w porównaniu do 5-cylindrowej z żeliwa?

    > Pompy wtryskowe sa jakie sa, ale wyobraz sobie, ze te pompy nie byly
    > stosowane tylko w TDSach. Zgadnij gdzie jeszcze je montowali :>
    > Zuzycia paliwa tez nie znasz.

    Zużycie paliwa znam aż za dobrze. Realnie w Krakowie 525 TDS z manualną
    skrzynią wciągał 10 litrów / 100 km i nie było siły, żeby toto zmusić do
    niższego spalania. Zimą 12/100.

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: