  • Data: 2010-05-21 10:27:48
    Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurand pisze:

    > To musi być w super stanie, naprawdę. Nie znam nikogo, kto 15-letnim
    > samochodem przejechał ostatnie 100 tys km po Polsce i nie miał w nim
    > żadnych problemów/napraw. Jakaś unikatowa jednostka.

    Problemow zadnych, naprawy byly, jak w kazdym innym aucie.

    > Pisałem Ci już - wziąłeś sobie kiepskie auto do porównania.

    Czemu kiepskie?
    Fiat brava bedzie lepszy?

    > Natomiast
    > mam już mniej więcej przegląd Twojej wiedzy motoryzacyjnej - Alfa 146 i
    > teraz Beta E36 TDS z 94 roku.

    Czytaj ze zrozumieniem.

    >No to jeszcze z 20 samochodów przed Tobą i
    > będziesz mógł mniej więcej coś powiedzieć o motoryzacji jako takiej.

    LOL.
    A kto Cie tak oklamal, ze myslisz ze to sa juz wszytskie moje samochody?

    > Rozumiem, że masz problem z czytaniem treści ogłoszeń. No cóż...

    To Ty masz wielki problem z ich interpretacja.

    > Ja nie piszę o modelach zeskrobanych ze ściany, w agonalnym stanie
    > technicznym. Być może trudno Ci to zrozumieć. NIE KUPISZ ładnej E34 TDS
    > za 7 tysięcy, nawet jak byś chciał to z Niemiec ściągnąć, bo sama akcyza
    > Cię finansowo zje. Albo mamy różne pojęcie na temat "ładnego" samochodu.

    No tak, bo tylko w niemczech maja zadbane samochody :P
    Moze niedlugo kupisz za 7 tysiecy, bo wiecej za swoja nie bede chcial :>

    > Dlaczego - mamy 14 tysięcy do wydania. Można szukać E34 TDS, można A6
    > 2.5 TDI. Ja wybrałbym A6 2.5 TDI. Albo Volvo V70 z tym silnikiem.

    Wez pomysl co piszesz, E34 TDS za 14 tysiecy po prostu nie ma! (jedna
    sztuka na allegro za 14999)
    To sa stare auta i juz dawno tyle nie kosztuja :>
    4 lata temu chodzily juz po 10-11 tysiecy, a teraz to chyba sobie kazdy
    sam moze odpowiedziec ile po 4 latach spadla cena.

    --
    Karolek