  • Data: 2010-05-21 11:08:29
    Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurand pisze:

    > Rozumiem, że jako ostateczny autorytet w dyskusji mamy traktować kogoś,
    > kto za parę tysięcy kupił pierwszego w życiu tds-a (a najprawdopodobniej
    > drugie lub trzecie auto w życiu) i na szczęście nie miał z nim
    > problemów. To jest wyrocznia prawdy wszelakiej.

    Przestan moze juz zgadywac ile kupilem samochodow w zyciu.

    > Oczywiście, że w każdym zawodzie, polegającym na obrocie jakimkolwiek
    > towarem, szuka się dostawców, którzy mogą ten towar sprzedać tanio, oraz
    > odbiorców, którzy za towar zapłacą więcej. Rynek samochodowy niczym się
    > tutaj nie różni.

    I nie rozni sie rowniez tym, ze lepiej omijac posrednikow.

    > A jak te badania wyglądały? ;)

    Jak badania organoleptyczne.

    > Jeśli Twój TDS nie jest w stanie wykręcić bączka, to masz pod maską
    > ruinę, a nie silnik.

    Wlasnie dlatego, ze nikt nim nie probuje takich manewrow to ruina nie jest.

    > Było o kręceniu bączków, a nie o wracaniu do domu.

    No ale jak ktos bedzie chcial go sprzedac (jezdzacego) to musi wrocic do
    domu :>

    > Większą masz szansę na trafienie dziadka w Audi, niż dziadka w BMW ;)

    Czy ja wiem, jak sie przygladalem w nieczech jacy ludzie jezdza to
    kierowcy BMW od kierowcow Audi niczym sie nie roznili (w sensie i tu i
    tu byli przedstawiciele roznych pokolen i poziomu zamoznosci, raczej nie
    wygladajacy na sklonnych do szalenstw).

    > Chciałbym zobaczyć ten okaz zdrowia ;)

    Zdrowia, po prostu samochod na biezaco serwisowany i sprawny technicznie.
    Nikt nie przeczy ze swoje lata ma, przebieg rowniez i pewne rzeczy
    trzeba naprawiac, ale nie wyglada to tak jak probujesz to przedstawic.

    > A jeśli go wymienił po 250 tysiącach, a Twój TDS ma realnego przebiegu
    > tak z 150 tysięcy więcej, niż sądzisz? ;)

    Jakbym go kupil od Ciebie to pewnie by tak bylo :P
    Pewnie dlatego nie kupilem nigdy auta od handlarza (i nie ze omijam
    handlarzy z zasady).

    > To ja powiem to tak - nie spotkałem jeszcze żadnego kluczowego elementu
    > zawieszenia gumowo-stalowego (mowa o typowym silentbloku), który
    > wytrzymał c.a. 300 tys km i 16 lat jazdy, przy czym ostatnie 100 tysiecy
    > po polskich drogach. Sam fakt starzenia się gumy powoduje, że ta część
    > albo już jest w bardzo złej kondycji i po prostu ten fakt ignorujesz,
    > albo została wymieniona i tego faktu nie zauważasz.

    Jeszcze nie dobilem do 300kkm, jak tyle bedzie to moze Ci taki element
    sprezentuje :P

    > Wiem - dla BMW nie ma konkurencji.

    Na pewno nie golf III.

    > Żebyś wiedział - z biedą, ale się da.

    :>

    > Panie Posiadaczu Dwóch Samochodów W Życiu - dziękuję za cenne wskazówki ;)

    Wyciaganie blednych wnioskow widac lezy w Twojej naturze.

    > Ty może lepiej tam nie zaglądaj, bo jeszcze na jakieś trudne słowo
    > trafisz, np. przepraszam.

    Mam Cie przepraszac za to, ze Ty sciemniasz?
    Klientow przepraszasz jak sprzedajesz im te zlomy?

    > Pod warunkiem. A jeśli był niesprawny, to aluminiowa mówi papa, żeliwna
    > żyje dalej.

    Tak, bo audi nie stosuje aluminiowych glowic.
    BTW zeliwne tez pekaja.

    > Na pewno nie stosuje się ich w TDS-ach.

    I Bogu dzieki.

    > Kolejna zajebista konstrukcja do porównania ;)

    Z zeliwnymi glowicami, bardzo krotkimi, tak jak lubisz :P

    > Oczywiście, można kupić takie auto i się toczyć do przodu 40 km/h. No
    > ale toczyć się BMW to jest szpas...

    Jakos sie nie tocze 40km/h.

    > Przyjedź do Krakowa/Warszawy/Wrocławia/Łodzi. To są miasta, o jakich ja
    > piszę. Jeżeli Twój kombi z automatem pali po mieście 10/100, to jeździsz
    > po MIASTECZKU.

    To Twoje zdanie.

    --
    Karolek