eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymajster od BMW w okolicach OswiecimiaRe: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
  • Data: 2010-05-21 16:16:17
    Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ht5ime$2mcq$1@news.mm.pl...
    > Jurand pisze:
    >
    >>> Twoje doswiadczenie jest spaczone pieniedzmi i maksymalnym zyskiem (to
    >>> akurat jest oczywiste w tej branzy).
    >>
    >> Rozumiem, że jako ostateczny autorytet w dyskusji mamy traktować kogoś,
    >> kto za parę tysięcy kupił pierwszego w życiu tds-a (a najprawdopodobniej
    >> drugie lub trzecie auto w życiu) i na szczęście nie miał z nim problemów.
    >> To jest wyrocznia prawdy wszelakiej.
    >
    > Przestan moze juz zgadywac ile kupilem samochodow w zyciu.

    Się pochwal, Karolek. Nie ma się czego wstydzić. Jakież to niesamowite wozy
    były?

    >> Oczywiście, że w każdym zawodzie, polegającym na obrocie jakimkolwiek
    >> towarem, szuka się dostawców, którzy mogą ten towar sprzedać tanio, oraz
    >> odbiorców, którzy za towar zapłacą więcej. Rynek samochodowy niczym się
    >> tutaj nie różni.
    >>
    >
    > I nie rozni sie rowniez tym, ze lepiej omijac posrednikow.

    Nie do końca, ale nie będę Ci zmieniał światopoglądu.

    >>> Tak, na warsztacie samochodowym, a nie w komisie jak Ty :P
    >>
    >> A jak te badania wyglądały? ;)
    >>
    >
    > Jak badania organoleptyczne.

    Macałeś te auta jakimś organem?

    >>> Tak, tak da sie :P
    >>> Maluchem tez krecilem :>
    >>
    >> Jeśli Twój TDS nie jest w stanie wykręcić bączka, to masz pod maską
    >> ruinę, a nie silnik.
    >>
    >
    > Wlasnie dlatego, ze nikt nim nie probuje takich manewrow to ruina nie
    > jest.

    No to albo się da TDS-em wykręcić bączka, albo się nie da. Zdecyduj się. Bo
    twierdziłeś niedawno, że się nie da, potem że się da, ale się nie da wrócić
    do domu...

    >>> Jasne, a jak jeszcze uda sie wrocic tym samochodem do domu to bedzie
    >>> mega sukces.
    >>
    >> Było o kręceniu bączków, a nie o wracaniu do domu.
    >>
    >
    > No ale jak ktos bedzie chcial go sprzedac (jezdzacego) to musi wrocic do
    > domu :>

    To dyfry BMW rozwalają się po jednym bączku?

    >>> Raczej idiotyczna.
    >>> BMW szczyle dozynaja, a w audi same dziadki do kosciola jezdza :P
    >>
    >> Większą masz szansę na trafienie dziadka w Audi, niż dziadka w BMW ;)
    >>
    >
    > Czy ja wiem, jak sie przygladalem w nieczech jacy ludzie jezdza to
    > kierowcy BMW od kierowcow Audi niczym sie nie roznili (w sensie i tu i tu
    > byli przedstawiciele roznych pokolen i poziomu zamoznosci, raczej nie
    > wygladajacy na sklonnych do szalenstw).

    Aha, patrzyłeś na kierowców w E36? ;)

    >>> Taa.
    >>> Nie zmienia to faktu, ze przez ostatnie 100kkm nikt tego ruszac nie
    >>> musial.
    >>
    >> Chciałbym zobaczyć ten okaz zdrowia ;)
    >>
    >
    > Zdrowia, po prostu samochod na biezaco serwisowany i sprawny technicznie.
    > Nikt nie przeczy ze swoje lata ma, przebieg rowniez i pewne rzeczy trzeba
    > naprawiac, ale nie wyglada to tak jak probujesz to przedstawic.

    Oooo czyli juz nie takie mega super zajebiste auto - tylko po prostu sprawne
    technicznie. Czyli co - rano zapala? ;)

    >>> W ogole malo rozumiesz.
    >>> Skoro, ktos musialby wymienic ten elemnt po powiedzmy 100-150kkm to z
    >>> cala pewnoscia ja juz tez musialbym to wymienic.
    >>
    >> A jeśli go wymienił po 250 tysiącach, a Twój TDS ma realnego przebiegu
    >> tak z 150 tysięcy więcej, niż sądzisz? ;)
    >
    > Jakbym go kupil od Ciebie to pewnie by tak bylo :P
    > Pewnie dlatego nie kupilem nigdy auta od handlarza (i nie ze omijam
    > handlarzy z zasady).

    A to ile masz przejechane tym swoim wozem?

    >> To ja powiem to tak - nie spotkałem jeszcze żadnego kluczowego elementu
    >> zawieszenia gumowo-stalowego (mowa o typowym silentbloku), który
    >> wytrzymał c.a. 300 tys km i 16 lat jazdy, przy czym ostatnie 100 tysiecy
    >> po polskich drogach. Sam fakt starzenia się gumy powoduje, że ta część
    >> albo już jest w bardzo złej kondycji i po prostu ten fakt ignorujesz,
    >> albo została wymieniona i tego faktu nie zauważasz.
    >
    > Jeszcze nie dobilem do 300kkm, jak tyle bedzie to moze Ci taki element
    > sprezentuje :P

    A, nie dobiłeś do 300 tysięcy... No to zdecydowanie nie wierzę w ten
    przebieg ;)

    >>> Przepusc jakies dobre samochody, a nie padaki :>
    >>
    >> Panie Posiadaczu Dwóch Samochodów W Życiu - dziękuję za cenne wskazówki
    >> ;)
    >>
    >
    > Wyciaganie blednych wnioskow widac lezy w Twojej naturze.

    Dobra, trzech samochodów.

    >>> Moze zagladnij do SJP, bo chyba jestes na bakier ;>
    >>
    >> Ty może lepiej tam nie zaglądaj, bo jeszcze na jakieś trudne słowo
    >> trafisz, np. przepraszam.
    >
    > Mam Cie przepraszac za to, ze Ty sciemniasz?
    > Klientow przepraszasz jak sprzedajesz im te zlomy?

    Nie, ale nie mówię im "weź nie pierdol".

    >>> Nie ma zadnej szansy pod warunkiem, ze uklad chlodzenia jest sprawny.
    >>
    >> Pod warunkiem. A jeśli był niesprawny, to aluminiowa mówi papa, żeliwna
    >> żyje dalej.
    >
    > Tak, bo audi nie stosuje aluminiowych glowic.
    > BTW zeliwne tez pekaja.

    Wow! No to mamy pierwszą przewagę Audi - ma dużo trwalsze głowice, nie
    podatne tak bardzo na pękanie, bo:
    - mniejsze
    - żeliwne

    Uczysz się. Powoli, bo powoli, ale się uczysz.

    >>
    >>> A gdzie sie stosuje zeliwne glowice to juz nie bede pisal ;P
    >>
    >> Na pewno nie stosuje się ich w TDS-ach.
    >
    > I Bogu dzieki.

    Niestety gdyby ten silnik miał głowicę żeliwną, byłby naprawdę fajną
    jednostką.

    >>> 2.5TD VM tez ma chyba zeliwne nawet 4 :P
    >>
    >> Kolejna zajebista konstrukcja do porównania ;)
    >>
    >
    > Z zeliwnymi glowicami, bardzo krotkimi, tak jak lubisz :P

    Sam materiał to nie wszystko.

    >>> WOW, ja po miescie kombiakiem z automatyczna skrzynia mam 10l, a
    >>> ostatnio nawet ponizej (E36 bedzie palila mniej).
    >>> 12l to bede mial jak bede na kazdych swiatlach pierwszy.
    >>
    >> Przyjedź do Krakowa/Warszawy/Wrocławia/Łodzi. To są miasta, o jakich ja
    >> piszę. Jeżeli Twój kombi z automatem pali po mieście 10/100, to jeździsz
    >> po MIASTECZKU.
    >>
    >
    > To Twoje zdanie.

    Nie zdanie, tylko praktyka.

    Jurand

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: