-
Data: 2010-05-21 10:36:40
Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ht5fis$10tm$1@news.mm.pl...
>> Wyjaśnia tyle, że daje jakąś informację, o której wspomiałem wyżej. Jak
>> na razie Twoje doświadczenie w tej materii dla mnie jest żadne, bo ani
>> nie wiem, z jakimi autami miałeś osobiście do czynienia, ani jak dużą
>> ilością aut było w ogóle dane Ci jeździć, żeby wyrobić sobie jako taki
>> pogląd na motoryzację.
>>
>
> Twoje doswiadczenie jest spaczone pieniedzmi i maksymalnym zyskiem (to
> akurat jest oczywiste w tej branzy).
Rozumiem, że jako ostateczny autorytet w dyskusji mamy traktować kogoś, kto
za parę tysięcy kupił pierwszego w życiu tds-a (a najprawdopodobniej drugie
lub trzecie auto w życiu) i na szczęście nie miał z nim problemów. To jest
wyrocznia prawdy wszelakiej.
>>> Nie wiem co kupujesz, ale wiem czego szukasz... okazji :>
>>> Kazdy kto szukal okazji wie jak wiekszosc z nich wyglada.
>>
>> Nie szukam - nie muszę już szukać. Lata pracy zrobiły swoje w tym
>> temacie.
>
> Jednak szukales i na tym teraz tworzysz swoje wymysly na temat samochodow
> BMW.
Oczywiście, że w każdym zawodzie, polegającym na obrocie jakimkolwiek
towarem, szuka się dostawców, którzy mogą ten towar sprzedać tanio, oraz
odbiorców, którzy za towar zapłacą więcej. Rynek samochodowy niczym się
tutaj nie różni.
>>> Jakos rzadziej niz w audi :>
>>
>> Prowadziłeś jakieś badania na ten temat?
>>
>
> Tak, na warsztacie samochodowym, a nie w komisie jak Ty :P
A jak te badania wyglądały? ;)
>>> LOL TDS do krecenia baczkow :> Widac ze nigdy nie miales TDSa.
>>
>> Myślisz, że się nie da tym kręcić bączków? A o ile chcesz się założyć?
>
> Tak, tak da sie :P
> Maluchem tez krecilem :>
Jeśli Twój TDS nie jest w stanie wykręcić bączka, to masz pod maską ruinę, a
nie silnik.
>> Nawet 5-ką kombi Ci spalę całe ogumienie tylne, kręcąc nią bączki.
>>
>
> Jasne, a jak jeszcze uda sie wrocic tym samochodem do domu to bedzie mega
> sukces.
Było o kręceniu bączków, a nie o wracaniu do domu.
>>> A o co Ci chodzi z ta 316? Audi montowalo tylko 300 konne silniki? :P
>>
>> Nie, to była taka ironia. Może za bardzo zawoalowana.
>>
>
> Raczej idiotyczna.
> BMW szczyle dozynaja, a w audi same dziadki do kosciola jezdza :P
Większą masz szansę na trafienie dziadka w Audi, niż dziadka w BMW ;)
>>> Szczerze watpie, ze ktos to wymienial.
>>
>> Wątpić a WIEDZIEĆ, to są dwie różne rzeczy.
>>
>
> Taa.
> Nie zmienia to faktu, ze przez ostatnie 100kkm nikt tego ruszac nie
> musial.
Chciałbym zobaczyć ten okaz zdrowia ;)
>>> Jezeli byloby wymieniane juz przynajmniej raz, to ja bym juz musial tez
>>> wymieniac.
>>
>> Dziwna logika, nie rozumiem jej.
>>
>
> W ogole malo rozumiesz.
> Skoro, ktos musialby wymienic ten elemnt po powiedzmy 100-150kkm to z cala
> pewnoscia ja juz tez musialbym to wymienic.
A jeśli go wymienił po 250 tysiącach, a Twój TDS ma realnego przebiegu tak z
150 tysięcy więcej, niż sądzisz? ;)
> Skoro ja nie musze, to znaczy, ze ktos tez nie musial.
> Chyba ze twierdzisz, ze oryginalna czesc byla gorsza niz ta pozniej
> zamontowana, chociaz zazwyczaj jest jakby odwrotnie. :>
To ja powiem to tak - nie spotkałem jeszcze żadnego kluczowego elementu
zawieszenia gumowo-stalowego (mowa o typowym silentbloku), który wytrzymał
c.a. 300 tys km i 16 lat jazdy, przy czym ostatnie 100 tysiecy po polskich
drogach. Sam fakt starzenia się gumy powoduje, że ta część albo już jest w
bardzo złej kondycji i po prostu ten fakt ignorujesz, albo została
wymieniona i tego faktu nie zauważasz.
>> Porównaj sobie chociażby do Golfa III, jeśli już koniecznie musisz.
>>
>
> Golf III to zadna konkurencja, wiec nie moge go porownac.
Wiem - dla BMW nie ma konkurencji.
>>> E36 kombi 2.5TDS
>>> 10-12 tysiecy
>>
>> No, powiedzmy że się uda.
>>
>
> Loo ja, z bieda jeszcze dopisz :P
Żebyś wiedział - z biedą, ale się da.
>>> A co ma ogolny poglad do konkretnego samochodu, ktory sie kupuje.
>>
>> Właśnie MA bardzo dużo. Jeśli przepuściłeś przez ręce ileśset RÓŻNYCH
>> samochodów, to po przejażdżce takim jednym konkretnym wiesz, czy:
>> - auto ma odpowiednie osiągi
>> - auto się dobrze prowadzi
>> - czy auto jest utrzymane źle/dobrze/bardzo dobrze jak na swój wiek i to,
>> co jest na rynku
>> - czy na pierwszy rzut oka nie ma w samochodzie czegoś niepokojącego.
>>
>
> Przepusc jakies dobre samochody, a nie padaki :>
Panie Posiadaczu Dwóch Samochodów W Życiu - dziękuję za cenne wskazówki ;)
>>> Nie pierdol, w202 jest konkurencja dla tej beemki.
>>
>> Oooo, znowu słownik właścicieli BMW ;)
>
> Moze zagladnij do SJP, bo chyba jestes na bakier ;>
Ty może lepiej tam nie zaglądaj, bo jeszcze na jakieś trudne słowo trafisz,
np. przepraszam.
>>> Glowice nie pekaja jak to sugerujesz, same z siebie.
>>> Pekaja z dokladnie takich samych przyczyn z jakich pekaja w vw czy audi.
>>
>> Brawo. Teraz napisz grzecznie, jaka jest szansa, że pęknie Ci
>> 6-cylindrowa głowica aluminiowa, w porównaniu do 5-cylindrowej z żeliwa?
>>
>
> Nie ma zadnej szansy pod warunkiem, ze uklad chlodzenia jest sprawny.
Pod warunkiem. A jeśli był niesprawny, to aluminiowa mówi papa, żeliwna żyje
dalej.
> A gdzie sie stosuje zeliwne glowice to juz nie bede pisal ;P
Na pewno nie stosuje się ich w TDS-ach.
> 2.5TD VM tez ma chyba zeliwne nawet 4 :P
Kolejna zajebista konstrukcja do porównania ;)
>>> Pompy wtryskowe sa jakie sa, ale wyobraz sobie, ze te pompy nie byly
>>> stosowane tylko w TDSach. Zgadnij gdzie jeszcze je montowali :>
>>> Zuzycia paliwa tez nie znasz.
>>
>> Zużycie paliwa znam aż za dobrze.
>
> Popsute egzemplarze sie nie licza, jazda aby byc ciagle pierwszym na
> swiatlach, tez.
Oczywiście, można kupić takie auto i się toczyć do przodu 40 km/h. No ale
toczyć się BMW to jest szpas...
>> Realnie w Krakowie 525 TDS z manualną skrzynią wciągał 10 litrów / 100 km
>> i nie było siły, żeby toto zmusić do niższego spalania. Zimą 12/100.
>>
>
> WOW, ja po miescie kombiakiem z automatyczna skrzynia mam 10l, a ostatnio
> nawet ponizej (E36 bedzie palila mniej).
> 12l to bede mial jak bede na kazdych swiatlach pierwszy.
Przyjedź do Krakowa/Warszawy/Wrocławia/Łodzi. To są miasta, o jakich ja
piszę. Jeżeli Twój kombi z automatem pali po mieście 10/100, to jeździsz po
MIASTECZKU.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.05.10 10:47 Jurand
- 21.05.10 10:48 Jakub Witkowski
- 21.05.10 10:55 Jurand
- 21.05.10 11:08 Karolek
- 21.05.10 12:36 Jarek Pudelko
- 21.05.10 16:16 Jurand
- 21.05.10 16:38 Jurand
- 21.05.10 16:48 Jarek Pudelko
- 21.05.10 17:05 Jurand
- 21.05.10 17:33 Karolek
- 21.05.10 17:35 Karolek
- 21.05.10 18:09 Robert Rędziak
- 21.05.10 18:56 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 21.05.10 22:59 Karolek
- 21.05.10 23:12 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=