eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymajster od BMW w okolicach OswiecimiaRe: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
  • Data: 2010-05-21 10:36:40
    Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ht5fis$10tm$1@news.mm.pl...

    >> Wyjaśnia tyle, że daje jakąś informację, o której wspomiałem wyżej. Jak
    >> na razie Twoje doświadczenie w tej materii dla mnie jest żadne, bo ani
    >> nie wiem, z jakimi autami miałeś osobiście do czynienia, ani jak dużą
    >> ilością aut było w ogóle dane Ci jeździć, żeby wyrobić sobie jako taki
    >> pogląd na motoryzację.
    >>
    >
    > Twoje doswiadczenie jest spaczone pieniedzmi i maksymalnym zyskiem (to
    > akurat jest oczywiste w tej branzy).

    Rozumiem, że jako ostateczny autorytet w dyskusji mamy traktować kogoś, kto
    za parę tysięcy kupił pierwszego w życiu tds-a (a najprawdopodobniej drugie
    lub trzecie auto w życiu) i na szczęście nie miał z nim problemów. To jest
    wyrocznia prawdy wszelakiej.

    >>> Nie wiem co kupujesz, ale wiem czego szukasz... okazji :>
    >>> Kazdy kto szukal okazji wie jak wiekszosc z nich wyglada.
    >>
    >> Nie szukam - nie muszę już szukać. Lata pracy zrobiły swoje w tym
    >> temacie.
    >
    > Jednak szukales i na tym teraz tworzysz swoje wymysly na temat samochodow
    > BMW.

    Oczywiście, że w każdym zawodzie, polegającym na obrocie jakimkolwiek
    towarem, szuka się dostawców, którzy mogą ten towar sprzedać tanio, oraz
    odbiorców, którzy za towar zapłacą więcej. Rynek samochodowy niczym się
    tutaj nie różni.

    >>> Jakos rzadziej niz w audi :>
    >>
    >> Prowadziłeś jakieś badania na ten temat?
    >>
    >
    > Tak, na warsztacie samochodowym, a nie w komisie jak Ty :P

    A jak te badania wyglądały? ;)

    >>> LOL TDS do krecenia baczkow :> Widac ze nigdy nie miales TDSa.
    >>
    >> Myślisz, że się nie da tym kręcić bączków? A o ile chcesz się założyć?
    >
    > Tak, tak da sie :P
    > Maluchem tez krecilem :>

    Jeśli Twój TDS nie jest w stanie wykręcić bączka, to masz pod maską ruinę, a
    nie silnik.

    >> Nawet 5-ką kombi Ci spalę całe ogumienie tylne, kręcąc nią bączki.
    >>
    >
    > Jasne, a jak jeszcze uda sie wrocic tym samochodem do domu to bedzie mega
    > sukces.

    Było o kręceniu bączków, a nie o wracaniu do domu.

    >>> A o co Ci chodzi z ta 316? Audi montowalo tylko 300 konne silniki? :P
    >>
    >> Nie, to była taka ironia. Może za bardzo zawoalowana.
    >>
    >
    > Raczej idiotyczna.
    > BMW szczyle dozynaja, a w audi same dziadki do kosciola jezdza :P

    Większą masz szansę na trafienie dziadka w Audi, niż dziadka w BMW ;)

    >>> Szczerze watpie, ze ktos to wymienial.
    >>
    >> Wątpić a WIEDZIEĆ, to są dwie różne rzeczy.
    >>
    >
    > Taa.
    > Nie zmienia to faktu, ze przez ostatnie 100kkm nikt tego ruszac nie
    > musial.

    Chciałbym zobaczyć ten okaz zdrowia ;)

    >>> Jezeli byloby wymieniane juz przynajmniej raz, to ja bym juz musial tez
    >>> wymieniac.
    >>
    >> Dziwna logika, nie rozumiem jej.
    >>
    >
    > W ogole malo rozumiesz.
    > Skoro, ktos musialby wymienic ten elemnt po powiedzmy 100-150kkm to z cala
    > pewnoscia ja juz tez musialbym to wymienic.

    A jeśli go wymienił po 250 tysiącach, a Twój TDS ma realnego przebiegu tak z
    150 tysięcy więcej, niż sądzisz? ;)

    > Skoro ja nie musze, to znaczy, ze ktos tez nie musial.
    > Chyba ze twierdzisz, ze oryginalna czesc byla gorsza niz ta pozniej
    > zamontowana, chociaz zazwyczaj jest jakby odwrotnie. :>

    To ja powiem to tak - nie spotkałem jeszcze żadnego kluczowego elementu
    zawieszenia gumowo-stalowego (mowa o typowym silentbloku), który wytrzymał
    c.a. 300 tys km i 16 lat jazdy, przy czym ostatnie 100 tysiecy po polskich
    drogach. Sam fakt starzenia się gumy powoduje, że ta część albo już jest w
    bardzo złej kondycji i po prostu ten fakt ignorujesz, albo została
    wymieniona i tego faktu nie zauważasz.

    >> Porównaj sobie chociażby do Golfa III, jeśli już koniecznie musisz.
    >>
    >
    > Golf III to zadna konkurencja, wiec nie moge go porownac.

    Wiem - dla BMW nie ma konkurencji.

    >>> E36 kombi 2.5TDS
    >>> 10-12 tysiecy
    >>
    >> No, powiedzmy że się uda.
    >>
    >
    > Loo ja, z bieda jeszcze dopisz :P

    Żebyś wiedział - z biedą, ale się da.

    >>> A co ma ogolny poglad do konkretnego samochodu, ktory sie kupuje.
    >>
    >> Właśnie MA bardzo dużo. Jeśli przepuściłeś przez ręce ileśset RÓŻNYCH
    >> samochodów, to po przejażdżce takim jednym konkretnym wiesz, czy:
    >> - auto ma odpowiednie osiągi
    >> - auto się dobrze prowadzi
    >> - czy auto jest utrzymane źle/dobrze/bardzo dobrze jak na swój wiek i to,
    >> co jest na rynku
    >> - czy na pierwszy rzut oka nie ma w samochodzie czegoś niepokojącego.
    >>
    >
    > Przepusc jakies dobre samochody, a nie padaki :>

    Panie Posiadaczu Dwóch Samochodów W Życiu - dziękuję za cenne wskazówki ;)

    >>> Nie pierdol, w202 jest konkurencja dla tej beemki.
    >>
    >> Oooo, znowu słownik właścicieli BMW ;)
    >
    > Moze zagladnij do SJP, bo chyba jestes na bakier ;>

    Ty może lepiej tam nie zaglądaj, bo jeszcze na jakieś trudne słowo trafisz,
    np. przepraszam.

    >>> Glowice nie pekaja jak to sugerujesz, same z siebie.
    >>> Pekaja z dokladnie takich samych przyczyn z jakich pekaja w vw czy audi.
    >>
    >> Brawo. Teraz napisz grzecznie, jaka jest szansa, że pęknie Ci
    >> 6-cylindrowa głowica aluminiowa, w porównaniu do 5-cylindrowej z żeliwa?
    >>
    >
    > Nie ma zadnej szansy pod warunkiem, ze uklad chlodzenia jest sprawny.

    Pod warunkiem. A jeśli był niesprawny, to aluminiowa mówi papa, żeliwna żyje
    dalej.

    > A gdzie sie stosuje zeliwne glowice to juz nie bede pisal ;P

    Na pewno nie stosuje się ich w TDS-ach.

    > 2.5TD VM tez ma chyba zeliwne nawet 4 :P

    Kolejna zajebista konstrukcja do porównania ;)

    >>> Pompy wtryskowe sa jakie sa, ale wyobraz sobie, ze te pompy nie byly
    >>> stosowane tylko w TDSach. Zgadnij gdzie jeszcze je montowali :>
    >>> Zuzycia paliwa tez nie znasz.
    >>
    >> Zużycie paliwa znam aż za dobrze.
    >
    > Popsute egzemplarze sie nie licza, jazda aby byc ciagle pierwszym na
    > swiatlach, tez.

    Oczywiście, można kupić takie auto i się toczyć do przodu 40 km/h. No ale
    toczyć się BMW to jest szpas...

    >> Realnie w Krakowie 525 TDS z manualną skrzynią wciągał 10 litrów / 100 km
    >> i nie było siły, żeby toto zmusić do niższego spalania. Zimą 12/100.
    >>
    >
    > WOW, ja po miescie kombiakiem z automatyczna skrzynia mam 10l, a ostatnio
    > nawet ponizej (E36 bedzie palila mniej).
    > 12l to bede mial jak bede na kazdych swiatlach pierwszy.

    Przyjedź do Krakowa/Warszawy/Wrocławia/Łodzi. To są miasta, o jakich ja
    piszę. Jeżeli Twój kombi z automatem pali po mieście 10/100, to jeździsz po
    MIASTECZKU.

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: