  • Data: 2010-05-21 10:47:09
    Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ht5ga6$1bdg$1@news.mm.pl...

    > Problemow zadnych, naprawy byly, jak w kazdym innym aucie.

    Wymienisz, z łaski swojej?

    > Czemu kiepskie?
    > Fiat brava bedzie lepszy?

    Nie, ale mnie nie interesują porównania na zasadzie "miałem złoma, kupiłem
    inne auto, teraz to jest szał". Jakbym ja Ci powiedział, za ile co kupiłem,
    to byś siedział na ziemi w kucki i bujał się do przodu i do tyłu. Ale jakie
    dla przeciętnego klienta ma to znaczenie? Żadne. Przeciętny klient za
    DOBREGO E36 TDS-a wyda conajmniej 10 tysięcy, jak nie 12.

    > Czytaj ze zrozumieniem.

    Czytam czytam ;) Miałeś Alfę, masz BMW.

    > LOL.
    > A kto Cie tak oklamal, ze myslisz ze to sa juz wszytskie moje samochody?

    No wątpię, żebyś na AR 146 przesiadł się z Ferrari. Możesz więc wymienić tą
    resztę aut, która wyryła w Twoim umyśle jasną ścieżkę motoryzacyjnej pasji.

    > To Ty masz wielki problem z ich interpretacja.

    A coś na temat napiszesz w końcu?

    > No tak, bo tylko w niemczech maja zadbane samochody :P

    PRzynajmniej mniej wytłuczone. To jest duża ich zaleta.

    > Moze niedlugo kupisz za 7 tysiecy, bo wiecej za swoja nie bede chcial :>

    Sypie się? ;)

    > Wez pomysl co piszesz, E34 TDS za 14 tysiecy po prostu nie ma! (jedna
    > sztuka na allegro za 14999)
    > To sa stare auta i juz dawno tyle nie kosztuja :>

    Są, jeśli policzysz WSZYSTKIE wydatki, niezbędne do doprowadzenia tego
    samochodu do technicznej kultury. Co z tego, że kupisz tanio, jak potem
    wydasz krocie na opony, zawieszenie, uszczelnie silnika, naprawdę skrzyni,
    itp.

    > 4 lata temu chodzily juz po 10-11 tysiecy, a teraz to chyba sobie kazdy
    > sam moze odpowiedziec ile po 4 latach spadla cena.

    Za darmo rozdają? ;)

    Jurand.