  • Data: 2023-11-13 19:51:29
    Temat: Re: ludzie chcą czystego powietrza
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.11.2023 o 19:18, J.F pisze:

    > Ba - strefa jest obowiązkowa, bo w KPO sie zobowiązalismy do 4 stref.
    > I mamy 4 miasta, gdzie są przekroczenia.

    Przekroczenia czego i od czego? Bo w warszawie PO2,5 to chyba w trzech
    króli kilka lat temu padł i jakoś ciężko to powiązać z dizlami za to
    łatwo z temperaturą która powoduje że wianuszek odpala segregację na
    śmieci do palenia w dzień i te do palenia w nocy...

    > Co prawda jest jeszcze unijna dyrektywa o czystym powietrzu, i
    > obywatele mają prawo skarzyc swój kraj, jesli im nie zapewni.
    >
    > Ale tak ciekaw jestem - jakby tak zlikwidowac buspasy, przejscia,
    > zrobic zieloną fale ... to o ile by spadły zanieczyszczenia.

    O nieistotną wielkość. Przecież po wszystkich umwaltzonach w niemczech
    żadenej istotnej poprawy nie było. Nawet chyba część zlikwidowali.

    Obecnie ze sprawnych samochodow to naprawdę głównie CO2 i H2O rurą
    wychodzi. Problem w tym że co 1 000 pali olej albo leją mu wtryski. Po
    prostu na stacjach sprawdzać a zostawiających chmurę ściagać z ulic. A
    jak policja ma w dupie że ktoś za sobą chmurę zostawa to jak to mówił
    pan z apelu wojskoewgo "jak jest społeczne przyzlolenie żeby się chujani
    działa to tak się właśnie dzieje".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!