  • Data: 2023-11-14 10:05:34
    Temat: Re: ludzie chcą czystego powietrza
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 13 Nov 2023 20:48:53 +0100, _Master_

    > Kupił wielkiego SUVa i poucza innych o ekologii?

    Oho, dwóch debili się dobrało i liżą się po jajkach. Jak słodko.
    Wyjaśniając wam, tłumoki, po raz enty. Kupiłem SUVa, bo nim pracuję.
    Kupiłem plugina, bo większość ogarniam jeżdżąc na prądzie i wystarczy
    mi bateria 14kWh zamiast 80kWh jak w Tesli. której bym nie wykorzystywał
    nawet w 30%

    Wy, mentalne ćwoki, pewnie byście kupili dwa spalinowe trupy jeżdżące
    na ruskim paliwie/gazie, jednego prywatnie, drugiego do pracy (z tym
    że jak widać nie pracujecie rzetelnie jak normalny człowiek), zamiast
    jedengo, który na dodatek w 90% jeździ na POLSKIM prądzie (i w 50% na OZE).

    Ale co kraj to obyczaj, ja już się przyzwyczaiłem,
    że takie ruskie tłuki jak wy mają swój stan umysłu.

    > Ja kupiłem Aixama który pali rzeczywiste 3l ropy na 100 km.

    Mój "wielki" i "ciężki" SUV pali 0,9L/100km.
    3x mniej przy 4x większej masie. To tyle
    z tej twojej ekologii.

    > Niech się uczy ekologii od praktyków a nie teoretyków ;-)

    Od takich ruskich ćwoków jak wy nic się nauczyć nie da.

    --
    Pozdor
    Myjk