  • Data: 2023-11-14 10:14:44
    Temat: Re: ludzie chcą czystego powietrza
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 13 Nov 2023 16:53:09 +0100, J.F

    > Ja mam swoją strefe :-)

    Tak, krótką jak twój nos.

    > No wlasnie - jak mi przyjdzie pojechac do Krakowa, to kłopot,
    > a dużo im chyba nie nasmrodze przez ten raz na rok :-)

    Nie udawaj idioty, sam nie jesteś -- jest takich jednostek
    jak ty tysiące, jak nie miliony. Myślenie że jesteś pępkiem
    świata to od zawsze największy twój (i nie tylko twój,
    większości ludzi) problem, który rozpieprza ci cały
    światopogląd.

    > Niech grupa inicjatywna nagłosni :-P

    Niech nagłaśnia. Polegnie tak samo jak grupy chcące dalszego palenia
    paliwami stałymi i trucia ludzi kominami, czy palaczy tytoniowych.

    --
    Pozdor
    Myjk