  • Data: 2013-11-25 11:44:53
    Temat: Re: liczniki wody i ciepla
    Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-11-25 10:43:05 +0100, =?iso-8859-2?Q?Piotr_Ga=B3ka?=

    > Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Odbiornik czynny cały czas może bardziej zużywać baterię niż nadajnik
    > czynny z małym wypełnieniem.

    Odbiornik nie musi być czynny cały czas. Też może być czynny "z
    wypełnieniem". Nadajnik z handhelda może nadawać zapytanie przez 100%
    czasu, nie musi sobie oszczędzać prądu, aż natrafi na czas w którym
    jest czynny RX odbiornika. Wówczas zaczynają tradycyjną dwustronną
    "gadkę",
    Nie robiłem tym konkretnym modułom wodomierzowym reverse-eng, ale np
    cc1101 texasa ma tryb WOR

    Wake on Radio (WOR) functionality, which enables the radio to
    periodically wake up from SLEEP mode and listen for incoming packets
    without MCU interaction. After a programmable time in RX, the chip goes
    back to the SLEEP unless a packet has been received.

    www.ti.com/lit/swra126

    --
    DJ